Wednesday, November 20, 2013

Lenge leve galskapen!

Mannen jobber overtid for andre kveld denne uka, og jeg er hjemme med 4 barn, der 3 av de prøver å drepe hverandre, og den fjerde står og ser på og suger til seg lærdom. 
Etter å ha meglet, foret og fått de til å gjøre noen huslige oppgaver, som var dagens lekse, er hodet og nakken min totalt gåen, og jeg kjenner behovet for å drukne meg selv i badekaret.....
Dessverre er dette nok en gang ett arkivbilde, for jeg har ikke tid til å bade denne uka. Vi får pent vente til jul!

I butikken står en palle med varer og venter på Lillian når hun kommer på jobb i morgen, og mere er ventet inn. Aner ikke om vi får solgt alt dette, men legger inn aksjer til han som hersker over pipa mi, og satser på at jeg ikke må begynne å vaske på kveldstid for å dekke opp alle regningene.

Endel av jobben min fortgår på Facebook, og der dumpet jeg tilfeldigvis over denne linken: "Hvordan gjenkjenne en sliten mamma..."
-Snakk om å treffe meg midt i blinken!!!
Her er ett uttdrag:
"Et tydeligere tegn mannen straks bør fange opp, er hvis han prøver å si noe mykt og forsiktig, kanskje til og med kjærlig, om at hun trenger en tur til frisøren eller at håret på leggene snart kan flettes. Hvis tårene da spruter, bør mannen straks finne fram rødvin og sjokolade, ta med barna ut og ikke vende hjem igjen før mor sier at det er klart. Ring gjerne også en bestevenninne og spør om hun kan droppe tilfeldig innom din fru, slik at du sikrer at hun får øst ut av seg hvor udugelig du er og hvor slitsomt det av og til er å ha barn. Husk at det er bedre å forlate huset noen timer enn at det blir innført en permanent 50/50 ordning (også kalt skilsmisse) fordi mor synes det virker forlokkende med all den egentiden."

En stk Voltarol og en Paracet så er det litt jobbing igjen! 
Humøret er ikke så værst, og motivasjonen på topp. Skal se det blir jul i år også! ;)

1 comment:

  1. Om det kan vere til trøst så er eg og litt smågretten i kveld......

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)