Friday, November 15, 2013

For en dag!

I dag var det dagen da jeg EGENTLIG skulle til frisøren for å stripe en halv meter med ettervekst på verdens mest uflidde hode, men så ble dette avlyst fordi jeg skulle i 3 kontaktmøter på skolen. 
Etter ett møte med lærer, måtte jeg utsette de to neste og ile til butikken (hadde gitt beskjed om at jeg mulig måtte kanselere da) for det sto 4 digre paller der og ventet på meg.
 Både mamma og lillesøster ble tilkalt, i tillegg var vi så heldig i dag å ha en på arbeidsuke, og en dekoratør på yrkespraksis, så da gikk det unna.
Etter en durabelig økt bestilte jeg pizza, og stefaren min hentet. Både han og Sati's samboer var også med å spise (og bære papp!) så tilsammen var vi faktisk hele 8 stykker rundt bordet.

 Selv med SÅ mye hjelp, kom jeg ikke meg hjem før klokken var 22.00 og da står det enda igjen noen kasser!
Hadde jeg skulle gjort dette alene, hadde jeg holdt på en uke, det er jeg sikker på! SÅ TAKK FOR HJELPEN!!!
 Det kom utrolig mye fint, men det dumme er at disse varene ble bestilt for over 4 måneder siden, og siden den gang har vel butikken vokst litt tror jeg. Har en sånn stor stein i magen som sier at jeg har bestilt altfor lite......
 Når alle de ansatte har lyst på de trærne over her, og det bare er 4 av de store, så er det ikke nok!!
Fantastisk fine!
 Dessverre er ikke bildene så bra i dag, da de er tatt i blitslys, men men.....
Lite dagslys i 22-tiden om kvelden!
 LOVER at tingene er mye finere i virkeligheten!
:)
 Jeg må komme meg i seng, for jeg skal rett opp igjen på jobb i morgen tidlig, og på lørdag.
Men jeg gleder meg, for jeg er så fornyd med varene vi har nå!

3 comments:

  1. Såå mye fint, Nina :D
    Godt du får mye god hjelp!!

    Ha en fin helg,
    Klem Klem

    ReplyDelete
  2. å så mye fint du har fått inn! Ønsker deg en goooood helg!

    ReplyDelete
  3. Wow så mye lekkert!:) Det spørs om jeg ikke MÅ gjøre alvor av en Molde-tur før jul....?

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)