Sunday, October 6, 2013

Så kom den.....

Høsten....
På 4 dager har hagen gått fra å være blomstrende og grønn, til fargerik og GUL....
Siden flere har sagt at det er storm i vente, tok jeg av takene på paviljongene i dag, og har begynt å rydde inn hagemøbler og noe stæsj.  
Knipset ett bilde i kveld, se forskjellen siden tirsdag
 Skimter baklyset til traktoren til Curt nede på parkeringsplassen, for han var her og hjalp oss å flytte på ved og båten i kveld, samt bære inn det nye skapet mitt.
Lover å ta bilde av det, men det var litt større enn hva jeg beregnet (en meter, my ass!!!) så jeg må ut med pidestallskapet mitt. :(
 I mellomtiden koser jeg meg på verandaen, og ignorer en stue med to vitrineskap og hundre glass og kopper utover spisestuebordet.
Det er 14 grader ute, og inne på verandaen er det godt og varmt.
Angrer ikke på at vi monterte varmovner her, men mulig jeg ombestemmer meg når jeg får strømregninga.... ;)
Ser virkelig frem til en ny uke på jobb, med Sati tilbake for å sende pakker, Lillian i butikken og jeg til å løpe rundt å være forvirret.
Jentene dro til Trøndelag på høstferie i dag, så jeg slipper å ha konstant dårlig samvittighet for å ikke rekke å hjelpe de med lekser og lage sunn, hjemmelaget middag hver dag, i tillegg til å vaske, rydde, besvare mailer og gjøre kontorarbeid. :)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)