Tuesday, October 8, 2013

Om å bli bjørn....

Det er rart hvor mye trøttere enn blir når dagene er kortere. 
Selv er jeg ett skikkelig sovedyr vinterhalvåret, og burde vel egentlig legge inn en søknad om å bli bjørn. 
Ulempen med å være bjørn er at man da bør ha hår over alt, og det blir sett på som svært tabu å barbere leggene og bikinilinja. Hår på ryggen er også ett must, og der stryker jeg med glans. (-Tror jeg. Sjelden jeg ser ryggen min, og jeg håper det ikke er pga begynnende hårvekst at jeg klør der....)
Bjørner spiser rå fink, og jeg liker jo sushi. Hva bjørner syns om wasabi, vet jeg ingenting om, men fikk ett litt snodig bilde på netthinnen akkurat nå. 

Ved litt nærmere ettertanke tror jeg at jeg venter litt med min bjørnesøknad, og tusler heller opp til husets mest hårete person, nybarbert sådan, og klør han litt på ryggen. En vakker dag vil han kanskje ta hintet å slutte å bite negler og klø meg tilbake.  :) 
 Bjørner liker også å bli klødd på ryggen!
;)
Natta!


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)