Wednesday, October 2, 2013

Oktober-hagen!

Lovte å knipse nye oktober-bilder i hagen....
Burde tatt en runde og klippet bort endel der ute, men har ikke tid nå, så det for bare vente. Ble noen bilder lell, selv om ikke alt bærer breg av lang og god pleie, -heller manglende gjøtsling og stell. (Vært tom for gjøtsel siden i juli, og sommerblomstrene vil jo gjerne ha påfyll...)
 Klematis + gamle trær = sant!  ;)

Piphulurten har endelig etablert seg godt, etter 4 år. Treg å få i gang, men når den først kommer, er det ingenting som utkonkurrere dette flotte bladverket!
Lysekronen er defekt, og henger kun til pynt.
Jeg pynter opp i avblomstrede bedd med lykter og andre elementer. Disse er fra butikken min (169,-)
Ja, hadde det litt travelt med å komme meg på jobb i går, så ikke alle bildene er like bra. Her er rett før jeg rygger ut med bilen min. 2 minutt for sent på jobb (igjen!)
Syrinhortensiaen er ikke mye å skryte av i mai, men nå derimot har den vært pynten på hage-bløtkaka mi den siste måneden.
 Litt brun i tuppene etter mye regn, men ikke så ille. (mye fint vær i høst) Og snart blir blomstrene rosa....


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)