Tuesday, October 1, 2013

Mye som skjer....

Høsten begynner faktisk å snike seg på her i Paradiset også. 

Jeg liker høsten, men kunne tenkt meg høst frem til den 20 desember. Snø er meget oppskrytt etter min mening, og det er vel bedre å reise til snøen, enn å reise til solen....
Mulig jeg har bosatt meg i feil land....
 Mens jeg prøver herdig å ha hjemmekontor, og komme ajour med mailer og diverse, holder lillesøster på å pakke ut palle nummer 5 denne uka i butikken. Selv må jeg bare hoppe i dusjen, ta 5 minutt i hagen til meditering, og ile til byen.
 Vi har mange planer for butikken denne høsten, og fra og med neste uke vil det skje noen forandringer med drift og det hele. Vi gleder oss stort, og håper dere fortsatt vil følge oss her på nettet.
Mere bilder med høststemning vil plutselig komme. Nå skal jeg ut å få 5 minutt med sommer! ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)