Sunday, October 13, 2013

Helgens sysler....

Hele helgen har vært tilbragt utendørs. Været har vært strålende, så vi har både leket, arbeidet og spist ute. 
Jeg har fått fjernet endel visne stauder, ryddet, klippet og satt ned en gjenglemt rose. 
Leon har hjulpet meg i dag, og har viser stor interesse. *Håpefull*
Selv om det virkelig er høst nå, er det ikke helt trist ute enda....
 Disse høst-astersene sår seg selv i hagen, og vips dukker de opp nye plasser....

Denne hjortetrøsten sår seg også i hagen min, -litt mer ivrig, men ikke plagsomt. Utrolig fin nå, og står slik helt til snøen kommer.
 Det er utrolig at regnet den siste uken ikke har knekt grener av syrinhortensiaen, så tung som det må være når det legger seg i blomstene, men litt brun har den blitt da....
 Arbeidskaren min måtte ha påfyll med mat i kveld, og favoritten er jordbæryoghurt og havregryn.
Han hadde derimot ikke så lyst å bli tatt bilde av akkurat i dag da....
Nå skal jeg snart hente jentene mine, som har vært en uke i Trøndelag på høstferie. :)

1 comment:

  1. Så vakkert det er hos dere, og for en stor syrinhortensia!
    Kos dere videre!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)