Thursday, October 3, 2013

Butikk gis bort!

 Blæh!
Jeg er lei av butikk!
Papp og paller, isopor og bobleplast. Spyr snart!
8 paller på 3 dager, og en kropp som sier: Nå har du gjort noe med meg, jeg ikke liker, Nina!

Prøver å ignorere haugen av papp på lageret, og fyllet i bilen min, og tenke på noe annet, men er faktisk så sliten at jeg ikke orker å ta meg ett glass vin en gang! (Det er onsdag, og halvveis lørdag=halvt glass vin)
 Ja, for du tror kanskje at jeg alltid poster innleggene mine når jeg skriver de.....
FEIL!
;)
Neida, her skrives det av og til flere innlegg på en dag, og så postes disse fremover slik at jeg selv kan jobbe eller gjøre andre ting. Det er jo når hele huset sover, jeg jobber best, men da sover også lesere....
Derfor er det også flere innlegg på en dag nå. Bare lurerier hele greia! ;)
PS Plassmangel, og jeg selger denne stolen til -50% =kr 1250,- 
Haster! ;)
Neida, er glad i butikken min, -bare ikke i dag. Grøsser av angst hver gang jeg hører en lastebil utenfor døra, men klart det er dumt å gå tom for varer til jul.....
Klokken min sier at jeg bør legge meg.

De jeg selger er bare litt over ti, -for de ser så glade ut da! ;)
En butikk full av smilende klokker møter meg i morgen tidlig, og om jeg kan bestikke min kjære til å ta litt papp for meg, -og lillesøster....
-Hun er en engel!


1 comment:

  1. haha, vær glad du får inn rene, innpakkete varer du ! men ja, tar gjerne den butikken din så tar du min ;der kommer varerne rett fra containeren og ikke er det bestandig så rent og pent heller.....Og ja, noen ganger får man faktisk lyst til å spy, haha...ikke får jeg bestemme hva jeg får inn heller men må ta det jeg får ;) artig læll da ! straks helg, enjoy Nina!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)