Wednesday, October 2, 2013

Årets hjem.....

Jeg har begynt å se litt TV!
Generelt er jeg ingen tv-slave, da jeg syns TV tar bort mye av tiden der en kan være produktiv og sosial, men i kombinasjon mellom en nakke som trenger avspenning, og manglende virkende tastatur på min gamle data, har gjort at fjernsynet har fått mer av min oppmerksomhet.

Onsdager går "Årets hjem" på TVN, og det er både spennende og interessant når en lider av hus-mani. 
Det morsomme er at det huset jeg liker best, alltid går til finalen. ;) I tillegg er jeg SÅ enige i uttalelsene til ekspertene, og da føler jeg meg også litt ekspert, -men ikke si det til noen, for jeg vil ikke at lille, uutdannede Nina skal tro hun er noe.....

 På hjemmefronen sliter jeg med å prøve å putte pels/fell inn i mitt interiør, -noe som jeg ikke helt blir enig i om passer......
Nei, jeg har bestemt meg at pelsdottene får bo i tv-stua og på verandaen!
I glassverandaen regjerer en evig sommer..... -Iallefall enda mens det er grønt og blomstrende ute.
Utsiktene fra vinduene her, er jo rett ned på denne!!!

Nei, å ha det akkurat likedan rundt meg på hjemmefronten år etter år, gjør meg litt sprø. Kanskje jeg burde se mer TV, og mindre på stua mi! ;)



No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)