Saturday, September 21, 2013

Prøvekanin

Jeg og lillesøster, Mona har vært på shopping i egen butikk i dag.
 I tillegg fikk jeg bokstavelig talt endel tredd nedover hodet....
Lillesøster passer på at vi tar bilder av ditt & datt for å publisere det på nettet, og generelt må vi alle dele på jobben med å være modell. Jeg er den billigste.... ;)
Svart eller burgunder....?
Mona har problemer med å velge.
Jeg vasket speilet ETTERPÅ da! ;)
Hadde ikke med skikkelig kamera i dag, og begge Ipad'ene våre var totalt strømløse fordi ingen av oss hadde sjekket at laderen virkelig sto godt koblet i veggen (man rekker jo ikke alt!)
Dette var mitt antrekk på jobb i dag da. Buksen er ikke fra butikken, men både genser og sko selger vi.
Ikke lenge igjen til en trenger disse.....
Femme Fatale...


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)