Sunday, September 8, 2013

Avkobling!

Jeg har hatt ferie!
En uke med totalt avkobling fra jobb, og ingen blogging! :) 
Nå er jeg derimot hjemme igjen, oppladet og fornøyd, og gleder meg til å gå på jobb i morgen.
 Skikkelig jente-tur, med lillesøster Mona, Charlotte og Maria.
Vi har bodd i mammas leilighet, på Begonia i Oba, Alanya.
 Trenger vel ingen nærmere beskrivelse om hvor tvillingene har "bodd"....... :
Delig med basseng som ikke er stappfult av folk. (Var faktisk ganske mange her da, men vi var også flere ganger helt, eller nesten alene)
Kort vei til stranda er det også, og sanden i år var kjempefin!
Min spreke lillesøster!
Jeg har rukket å lese Jo Nesbø's 'Politi', samt en kriminalroman av en svensk forfatter som heter Kristina Ohlsson som heter 'Englevaktene', og er meget fornøyd.
Å lese er for meg en skikkelig avkobling, -noe jeg rekker bare når jeg er på ferie. Før jeg fikk ungene, las jeg minst 2-3 bøker i uka. Nå leser jeg 2-3 bøker i året......
Kom hjem til en utrolig blomsterrik og flott hage i dag, og har tatt noen bilder som jeg faktisk er meget fornøyd med. 
Lastet inn nesten 400 bilder i dag, så jeg har vel litt å velge i... ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)