Monday, July 8, 2013

Litt nytt til kjøkkenet....

Alt klart for å dra på ferie!!
Huset er ryddet, -iallefall litt, og baggen pakket (egentlig er dette ren og skjær løgn, for når jeg skiver dette, er det enda søndag og jeg har ikke pakket en dritt. Når jeg poster innlegget, er forhåpentligvis alt pakket da!)
 Jobbet som en gal i hagen i hele går, for å plante alt jeg har hatt stående i potter fra forskjellige innkjøp.
Jeg er helt håpløs på det området. Sier til meg selv at jeg skal IKKE kjøpe noe nytt før alt jeg har skaffet tidligere har kommet i jorda, -men klarer jeg det?? *Host, host...*
Når folk generelt drar på ferie, kan det vel hende at noen drømmer om å finne seg noe fint å pynte seg med. Nina tenker KUN: Jeg skal innom det og det gartneriet, og kan hende at jeg faktisk må sende pakke i posten hjem til meg selv, fordi det ikke er plass i bilen.....(!) 
Ja, da er det bra å ikke ha så mye hjemme som venter.... (Søren, jeg glemte å plante solbærbusken!!!)
 Vi hadde noen dager med surt vær og regn, og da satt jeg og bestilte litt til huset.....
Nye kjøkkenhåndklær i lin.
Og en råtøff, og god kjøkkenklut.
Såpene er fra butikken min da, mens klutene er kjøpt på H&M.


3 comments:

  1. Kjenner meg igjen på det å være treg på å få planter i jorda... Tok en skjerv på det i dag da, så nå er det ikke såå mange igjen.. God ferie da! Såpa og kremen så flott ut :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)