Wednesday, July 3, 2013

Ikke helt som jeg tenkte.....

I dag gjorde jeg noe som definitivt ikke var så genialt.
Sto opp til nydelig hagevær, og lillesøster hadde tatt min "vakt" på butikken. Dermed lå alt klart for en deilig dag i hagen! :)
 Men før jeg rakk å komme ut, ringte Mona fra butikken og sa at det hadde kommet 3 paller med møbler. Jeg dro med meg kameraet, knipset noen bilder i hagen, og kjørte rett til byen, for å hjelpe henne. Skulle bare bruke en time der, for jeg hadde ett par ærender i hjemkommunen min også.
 Men *laaaaang tunge*. Jeg kom ikke hjem før klokken var halv seks, og etter at jeg hadde slengt innpå ett par herlige stykker med Grandis, kom jeg meg omsider ut. Og hva skjer....?
Joda, REGN!!!
 Jeg sullet ute til jeg var sånn passe gjennomvåt, og sitter nå her og surmuler. I tillegg har jeg spist opp all isen min, så jeg endte opp med å tine meg noen vaniljeboller.
Jeg elsker gjærbakst, men jeg vet AKKURAT hvor det legger seg en. Magen min ser presis ut som en passe hevet gjærdeig...... :P
 Nei, ikke alt er perfekt her i gården, og slik er det vel med denne flotte Hostaen også. Ser ut som jeg har jukset, og bare satt det der, men det er faktisk ikke juks...... (dessverre)
 Ellers kan jeg opplyse at dumme, hagegale meg har bestilt enda flere hagevarer til butikken. Rustne metallblomster, og sommerfugler. Utrolig stilige, men definitivt litt sent på sesongen! *oppgitt over megselv*
Ellers ønsker jeg meg en tur til Trøndelag nå, men jeg har litt problemer med å slippe fra.


2 comments:

  1. Jeg bare elsker hagen din!! hehe rett og slett :P

    Ha en fiiin dag =)

    ReplyDelete
  2. Så smukt all blomster og have:)God sommerferie:) Hilsen:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)