Tuesday, July 9, 2013

Forandring fryder....

Stua mi ser likedan ut som den gjorde for 3 uker siden.
Nina har jo flyttet ut i hagen, og er inne kun før 11.00 og etter 23.00 
 Og siden jeg bruker en 20 000,- på hagen hver sommmer, minst! Har jeg ikke noe igjen til stua, så om vi skal ha en forandring her, må det bli fotovinkelen!! ;)
 Så da hopper man opp på tv-benken, og knipser ett par bilder derfra! :)
Enkelt og greit!
Jeg skal forresten ha en linfarget sofa snart, for jeg er så lei av hvit sofa med brune fotavtrykk. Jeg har jo hatt hvit sofa i snart 13 år nå, og den i glassverandaen for være hvit litt til. Mest lyst på nytt trekk da, men de har jo ikke den riktige fargen, så jeg vet ikke helt.....

Nei, har bedre ting å foreta meg på ferie, enn å sitte her å glo!
See ya! ;)


No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)