Wednesday, July 10, 2013

Det værste en reiser ifra......

Før jeg dro på ferie, knipset jeg noen bilder i hagen. 
Det er ikke med lett hjerte jeg forlater dette, og drar på ferie, men jeg kjenner at det er godt å oppleve andre steder også.
Verdens søteste, med rosa hageslange!!!
(Måtte bare mobbe han litt, for han mobber meg hele tiden!!)
Snille Andreas som fyller opp selv-vanningskassene mine. 

Leon poserer foran bregne og parasollblad for å vise hvor enorme de er. De har god jord, og fikk sikkert litt gjøtsel i vår.... ;) 
Hvem trenger Gunnera, liksom.... ;)
 Den hvite riddesporen min er utrolig fin nå, og er en av de som ble med på flyttelasset fra Trøndelag, så jeg har hatt den i mange år.
 Dette er litt morsomt, for hostaen nederst på bildet, har frøsådd seg selv.
Planten er altså en krysning mellom Hosta 'Great Expectations' og en av de andre, og denne er altså helt unik. Kjempegøy, for den er jo ganske fin! :) 
Jeg skal ta den ut av hasselurt-planten og plante den ett annet sted, slik at den kan vokse seg fet og stor. 


3 comments:

  1. Så frodig og fin hagen din er. Skjønner at det kan være leit å dra fra den akkurat nå.
    Ha en deilig ferie:)

    ReplyDelete
  2. Er faktisk litt vemodig å forlate hagen på denne tiden, selv om ferie er svært etterlengtet og fint...
    Veldig stilig selvsådd Hosta!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)