Saturday, June 15, 2013

Psyko-uke!

Jeg har hatt en travel uke med både barnehageavslutning, skoleavslutning og årsoppgjør/selvangivelse, i tillegg til det vanlige. Sistnevnte tar omtrent nuven av meg, så jeg føler meg mest som en utgått sko, men nå er det meste i boks, og alle papirene hos revisor så jeg kan i grunnen senke skulderne. 
Min kjære tv-serie Revenge, hadde sesong-avslutning på onsdag, og jeg er fremdeles i sjokk. Man kan jo bare ikke slutte av SLIK!!! "River av meg alt håret"
Fremdeles i sjokk, og følelsesmessig ustabil.

Fått gjort litt ute i hagen i dag, men ikke noe særlig spennende. Fikk 7 nye sorter klematis fra Rom Hagemiljø i dag, men ingen av de har kommet i jorda enda.
Tror det er noe galt med hodet mitt for øyeblikket. Er liksom litt sirup oppi der.
 I morgen (lørdag) skal jeg og Emilie på jobb, og det er veldig trivelig denne uken, med ny leverandør og greier. Har også hatt besøk av trøndere både i dag, og i går, og en liten fugl hvisket meg i øret om at det kan komme en bil i morgen også. Syns det er utrolig kjekt at noen orker å kjøre over 30 mil for å besøke butikken vår! :) Slikt varme! ;)
 Siden huset ser ut som en potetåker, og hagen i grunnen ligeså, kommer bildene i dag fra tirsdagens sommeravslutning for 4 klasse, oppe på Vikvatnet, ikke så langt unna der vi bor.
Kjempefin tur å gå, også med barnevogn! :)
Lover å ta meg sammen, og prøve å knipse nye, skikkelige bilder i helgen. Mobil-bilder er ikke mine favoritter, men orket ikke drasse på stort kamera denne dagen.
GOD HELG!


1 comment:

  1. Alltid spennende å følge med hos deg. Mobil el ei :-) Har også hatt 4 barn og vet hvor hektisk dagene kan være. Men nå er alle, nesten ute av redet og det blir litt stille innimellom:-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)