Saturday, June 8, 2013

Kos.....

Det eneste jeg hører er regnet som trommer på taket på glassverandaen..... 
Alle sover, og jeg jobber i fred og ro. 
Jeg liker natten. 
Ingen forstyrrelser, ingen distraheringer og intet leven. 
 Det eneste selskapet er en slunken boks med rødvin, og noen stearinlys.
Noen er selvtennende led-lys, som står å brenner, og ønsker meg velkommen når jeg kommer inn i stua etter kl åtte.
Små gleder.....
 Min kjære ligger og sover, og lader opp til BMW-treff i Bud i morgen.
Selv har jeg ikke tid til 8-timers BMW-treff, men har sagt at om han vil ha meg der en stund, vil jeg gjerne komme. Nå pøsregner det ute, så jeg kjenner at jeg FINT kan stå over. Er glad i flotte biler, men hater å skru og vaske de, og trenger ikke å se på de i øsende regn.
Jeg jobbet i ganske mange timer nå, og den flotte belønningen er siste episode av Revenge, som jeg ikke rakk å se på onsdag! :)

Ha en flott helg!!


4 comments:

  1. Så vakre og stemningsfulle bilder!! Ønsker deg en fin helg!:)) Klem

    ReplyDelete
  2. Heisann, nydelige bilder fra kvelden din, det ser så koselig ut med lys på bordet.
    Deilig og ha slike stunder for sæ sjøl.

    Ha ei fin helg.

    Lisbeth ;O))

    ReplyDelete
  3. Ha en flott helg du også. Flotte stemningsfulle bilder du deler :)

    ReplyDelete
  4. Eg trur nok det er slik at vi med ein del barn set ekstra stor pris på å få litt tid for seg sjølv i seine nattetimar. Ser ut som du har hatt det heilt fint!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)