Saturday, June 1, 2013

Hjemme hos oss....

Det er lørdag, og den første dagen denne uka at vi lager middagen innendørs.....
Helg, og folk har fri og da kommer regnet, selvsagt! ;) 
Selv har jeg vært på jobb i dag, samt vært ute i regnværet og jobbet litt i hagen. Jeg er faktisk vanntett når jeg holder munnen lukket, så da går det bra.

Charlotte og Leon er de eneste barna hjemme i kveld, så det er ganske lite slåssing foran TV'n. 
 Charlotte elsker å kose seg i sofaen i pysj. Snart er det pizza.
 Leon er mest oppslukt av TV'n.......
Pappa er opptatt i kjelleren, for han har byttet bort prosjektoren sin mot en diger kompressor (-for vi har ikke bare to stk fra før....)
"Hvordan skal vi få til å se film med den der?" Kom det tørt fra meg, da han og Curt kom kjørende hjem med den. (Ja, for han måtte faktisk ha med seg bærehjelp!!!)
 Da kan jeg i grunnen selge min egen kompressor, og kjøpe meg noe pent å se på for pengene! ;)
-Eller kjøpe batteri til klokken min som jeg hengte opp for en måned siden..... ;)

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)