Tuesday, June 18, 2013

Flykter!!!

 Det er Tarantino-kveld i stua, så jeg har flyktet opp på soverommet.
Foretrekker at tarmene beholdes inne i kroppen, og kjenner intet behov for å se hvordan andre ser ut invendig.
Nei, jeg og Quintin Tarantino blir nok aldri noen BFF. Ferdig med det!

Jeg og lillesøster ommøblerte butikken i dag, og i morgen ventes det inn enda mere nytt. Satser på regnvær, for hagen må klare seg alene denne tirsdagen.
Spisestua nærmer seg ferdig, men tapetveggen skal overmales da en må ha litt forandringer, og bordet skal utbyttes. Jeg kjøper aldri inn noe nytt uten at jeg har pengene først, derfor må det bare vente.
Denne flotte to-seteren kom i dag da, og det var vel kjærlighet ved første blikk.
I morgen får vi en ny sofa, samt salongbord, en sjenk og ett nytt skap. Kjekt! :)
Alle de nye møblene våre har 3-4 dagers leveringstid. :)


5 comments:

  1. Heisann!
    Hva koster salongbordet (det hvite med grovt treoverflate) med tilhørende hjørnebord?

    ReplyDelete
  2. Heisann!

    Ser du nettopp fikk inn et salongbord med tilhørende hjørnebord. Hvit med grov treoverflate.
    Hva er prisen på disse to?

    ReplyDelete
  3. Skal du virkelig male over den nydelige tapeten?
    Blir alltid fristet når du legger ut nye ting du har tatt inn.

    Klem fra Kirsten

    ReplyDelete
  4. Hehe, var det Djingo (eller hvordan det skrives) på boksen? Brs film med mye gørr! ;-)

    ReplyDelete
  5. Åh, den toseteren var fiiiin!!! :-)
    Ha en god kveld!
    KLEM

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)