Thursday, June 6, 2013

Energi ønskes kjøpt!

Absolutt ikke alle dager er like fulle av energi og arbeidsmot. 
En slik dag har jeg det i dag.....
 På dagens liste står det KAFFE til frokost.
Hos familien Te er ikke dette daglig, men ett must om hodet kjennes ut som en bomullsdott. Selv etter ett glass Pepsi og en kopp kaffe, verker musklene og hodet kjennes mest ut som det ligger i en ryggsekk som henger tungt på skuldrene. Ikke en gang fingrene er med meg, der de ellers pleier å danse over tastaturet.
Jeg har glemt av ett møte for andre gang i dag, har 10 dager på meg til å levere selvangivelsen, samt har en haug regninger å betale. Kjenner meg litt sånn som Britney Spears: Everybody want a piece of me....
-Ellers er det dårle med Britney-stil her i huset!
Tenk å ha hatt råd til å ha hushjelp bare noen timer i uka..... -sukk!
Å være alenemor for 4 stk som helt vil krangle og slåss, krever sitt. Takk og lov for at mannen kommer hjem i dag. 
PS Vi hadde en hektisk, men kjempefin dag i går da. 7 små og store unger her, nachos, film og høy stemning. Sikkert hang-over i dag! ;)
Nå må jeg jobbe!!
Ha en flott dag!





4 comments:

  1. hadde du hatt energi til salgs hadde du vel blirr ik :)

    lykke til med alle gjøremål :)

    ReplyDelete
  2. Sånne dager ja, kjenner til dem. Så koselig du har det ! Følger deg jeg. Fin dag til deg !

    ReplyDelete
  3. Du er ikke alene! Takk for at du deler så ekte og ærlig! Energiklem fra Vera

    ReplyDelete
  4. Har den dagen i dag jeg også, blæh! Ikke at det hjelper deg, men kan i det minste trøste å vite at man ikke er alene. Ønsker deg en god dag :-)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)