Friday, April 5, 2013

Går i gang med brekkjern!

Egentlig har jeg ikke tid til å blogge, men syns faktisk jeg MÅ vise bildet av mine nye lampe. Personlig kidnappet fra butikken, fordi jeg trodde ikke den ville passe inn hos meg. (Jeg syns bare det er SÅ fiiin!)
 Ja, pekddet ligger over armlenet for å dekke over Leons Nugatti-søl(!)
Mamma: Leon har du spist?
Leon: Ja, i he spist pålegg! ;)

Ikke så værst, eller hva?? (I skrivende stund har hylla som alltid har vært for liten havnet på salongbordet, og en stor klokke har prøvehengt der med hjelp fra påholden hånd)
 En ny rosa pute lurte seg også ned i posen min, så vi får se om den flytter inn permanent....
Den har iallefall midlertidig oppholdstillatelse i glassverandaen. (Liker dunfyll!)
Vi har heldigvis fått beskjed fra forsikringsselskapet at det er bare å rive rent på spiskammerset, -eller røykeriet, om du vil! ;)
Flott det, for vi har virkelig god til til å pusse opp det OGSÅ før konfirmasjonen(!)
Ikke tid til å skrive noe mer nå!

Mvh
Demolition-Nina!

No comments:

Post a Comment

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)