Friday, March 8, 2013

Vårrengjøring!

Vel plantet i godstolen, med mac'en på fanget kom jeg til å undre over hvorfor i alle dager at vi ikke tok  bilder av vår heftige vasking av Parkveien 19 i dag?? ;)

Siden vi ikke har bilde, legger jeg ut ett bilde funnet på Internett som illustrerer meg og Mona PERFEKT der vi står og vasker vindu og fasade på en møkkete butikk!
Overbevist??
Hadde vel vært noe midt i krysset, Parkveien-Sandveien det! Haha! ;)  (jeg har sånne hansker da!)
(Nå vasket vi, -mest Mona da, med høgtrykksspyler, uten høye hæler!)

Har ikke så mye på hjertet denne uka. Er ganske enkelt sliten av å prøve å få butikken til å gå, og holde salgstallene oppe. Det går liksom greit, men vi må nok fortsette med å sende litt pakker om en skal få tatt ut lønn. Takk & lov for at jeg har en særdeles stor dose med fornuftighet, og ingen luksusfelle-tendenser, sier jeg bare! ;)
 Ett råd: Ikke start butikk om du ikke har en mann som tjener en mill i året! ;)
 Bildene her er fra butikken denne uka, -for mer info om detajer, priser ol. sjekk på Facebook (du ser bilder og tekst om du selv ikke er medlem!)
 Datteren min har begynt så smått å hjelpe meg i butikken.
Lurer på hvorfor denne plutselige interessen.....?


I morgen er det på'n igjen på jobb! ;) 
See ya!

1 comment:

  1. For oss som ikke bor i nærheten er det flott at dere sender pakker. Hentet nemlig verdens tøffeste støvler på posten i går. Takk takk!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)