Wednesday, February 20, 2013

Hevn, lysekroner og skraping av fuger....

Ett skritt frem, og to tilbake.
Nina skraper fuger, etter å ha fuget gulvet med fugemasse som bare smuldrer opp. FLOTT det!
 Kjekt med støvsuger-hjelp da, selv om han ikke er helt i storform enda. Går greit å sitte på varmt gulv og være litt til nytte, etter å ha vært hjemme fra barnehagen i halvannen uke.....
 Leon savner kompisene i barnehagen, samt få leke ute, men han har enda stygg hoste og har vært helt stemmeløs.
Mamma har gått helt amok med malekosten, og freshet opp listverk over hele huset. Utrolig mye som har gulnet på 3-4 år, så nå testes Lady Supreme Finish.
Har i grunnen lyst å male ett par av rommene, men blir ikke enig med meg selv angående farge, derfor maler jeg lister i steden.
Ellers ser jeg frem til å få en diger palle med nye lysekroner i butikken i morgen. Nye varer kommer også på fredag, og en diger palle fra Chic Antique ble sendt fra Danmark i dag.

Humøret går litt opp og ned om dagen, -mye å glede seg til, men høstens hendelser har satt sine spor i meg. Mange ganger før har jeg sagt at jeg foretrekker juling foran svik, -for blåflekker og sår forsvinner mye lettere enn det som sitter inne i hodet og hjertet....

Revenge begynner snart, -ukas høydepungt!
-Kanskje jeg burde lære litt av Emily Thorne.... ;)




4 comments:

  1. Uff,....bra du har en liten hjelpemann da :)
    Så ut som en jobb som tar mye tid...

    Klem

    ReplyDelete
  2. TYPISK MIN FLAKS!!!
    Ikke Revenge i kveld!!! :(

    ReplyDelete
  3. Såg ut som en stor jobb dette Nina.
    Men tviler ikke på at sluttresultatet bli kjempebra ;-)
    Stå på videre med både oppussing og butikkdriften.

    ReplyDelete
  4. Dårlig fugemasse? Æsj, for en jobb, da! Akkurat nå er det kanskje en fordel at badet ikke er så altfor stort;) JA, Revenge er en av mine favoritt-serier! Nådeløs den dama, der. Vi nordboere er nok litt for snille og godtroende. Må spisse albuene en smule, du vet: "Man må være om seg og for seg, for å få noe i seg og på seg" Ha en fin kveld, Nina!

    Klem fra Eli:)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)