Tuesday, February 12, 2013

Bedre og bedre.....

Det fine med meg, når alt raser i hodet mitt, er at det sjedent er veldig langvarig. 
Er ikke ferdig i å prøve å rydde opp i rotet fra i høst, men orker ikke å tenke så mye på det, for da blir jeg bare lei meg.
Derfor har ryddet litt opp i Leons rot her, og matet en sulten støvsuger. Ellers bare senket skulderne og trøstet meg med at andre går på skole for å lære hva de må gjøre i visse sitasjoner, og hva de må passe på. Jeg har hoppet i det med begge ben og har 0 kr i studielån, derfor må jeg vel lære ting the hard way..... ;)
 Så det så!
Her er iallefall min flotte stue sånn den normalt ser ut, og min nye enorme skriver som står midt på gulvet fordi vi ikke har noe kontor enda.
Vakkert!!
 Både Andreas og Leon er syk, feber og tung i brystet. Sjekk koppesamlingen hans da! ;)
(Smokk=kun fordi han er syk!!)
 Så litt mer som holder humøret oppe:
Tanken på vår og en ny hagesesong! ;)
Dette er plaster for psyken i høyeste grad!
Hagen min i Paradiset

2 comments:

  1. Smukke billeder og hvor jeg glæder mig til foråret! :-)
    Rigtig god bedring med dem der er syge hos dig.

    Ha' en dejlig dag.

    Kh Birgitte

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)