Monday, December 17, 2012

Himmel, for en dag!

Jeg har en så rar dag i dag.
Flere brikker i mitt private puslespill har falt på plass, og forhåpentligvis ser fremtiden lysere ut for både meg og flere jeg er glad i. 
Og for å toppe det hele ble jeg lettet da jeg fikk høre domsavsigelsen i Vågå-saken i dag, men jeg klarer liksom ikke helt å slutte å tenke på alle de jentene som aldri har blitt trodd i sånne saker. Det er noe med denne typen tilfeller som rører noe inni meg, og det kan vel hende at det ikke blir bedre av å være mor til en 14-åring.... ;) 
Higen etter makt er en annen ting jeg ikke kan utstå. Jeg mangler ganske enkelt det kromosomet, om man kan kalle det det! 
Har mer enn nok å prøve å være sjef på jobb, -noe som har ført til at jeg er den eneste som har vasket dassen i butikken de 4 månedene vi har hatt åpent. -Hurra for meg!

Og mens jeg styrer på med butikk, barn og mere til, har min kjære holdt på med badet.
Helt til han gikk tom for flis....
Så i dag begynte han på dette...
 Og har kommet ett godt stykke på vei......
 Oppbevaringsplass blir det aldri nok av i en familie på seks!
Nå gjenstår det endel sparkling, maling og flislegging i bunnen, + hyller. Det vil også bli lys inne i disse rommene, og DAB-radio.  (Vi har ikke så fancy hus at vi har høytaler-anlegg på badet vi da)
Jeg er litt stolt av han.... ;) (Egentlig VELDIG stolt da!)




8 comments:

  1. Dette blir bare såå bra !!!
    Si meg, er det en ting mannen din IKKE kan gjøre ??

    Klem,kari

    ReplyDelete
  2. Ja d må æ si blir bærre lækkert ja :) kjempe flink mann du har. Ha ei fin julefeiring. Klæm fra Trønderfrua:)

    ReplyDelete
  3. Så utrolig fint det blir. Tror mannen din er litt som min Trøndermann . Han kan litt om alt. Blir nok kjempefint med lys inni de rommene.
    Førjulsklem fra Janne i Nittedal :-)

    ReplyDelete
  4. Dette blir utrolig bra!
    Må vise disse bildene til mannen min som ikke tror vi kan ha slike fliser på badet....

    Sissel

    ReplyDelete
  5. Blir utrolig bra!
    Må vise disse bildene til mannen min, som ikke tror vi kan ha slike fliser på badet vårt....

    Sissel

    ReplyDelete
  6. Du har en fantastisk blogg. Så kjekt å lese den. Så godt å lese en blogg som ikke er som alle andre blogger. Du er ærlig om både dine meninger og om hvordan du har det. Og alle vet jo at livet ikke alltid er like lett. Håper du får alt klart til julen. Ønsker deg en superfin jul.
    Hilsen fra vestlandssnuppa.

    ReplyDelete
  7. Låner du ut den mannen?!?! ;) treng ein som han! :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)