Tuesday, November 20, 2012

Vinneren er.....

Nina leker nisse på forhånd og deler ut gaver til en av de snille hjelperne som har drevet aktiv reklame-kampanje for butikken og bloggen min.
Dette innlegget skulle ha vært publisert på søndag, men pga en noe travel hverdag, der man av og til glemmer seg selv, måtte det bare vente litt.
 Vinneren av denne hyllen er Caroline, fra bloggen Carolines Hverdag!
 Hun får også disse populære lysestakene med stett.
Ellers har jeg maaaange blogginnlegg i hodet, men har vært opptatt med verdens mest spennende aktivitet: REGNSKAP de siste to kveldene.....*Grønn i trynet* Nå er iallefall alle papirene levert til min kjære hjelper, og jeg venter bare på en grusom momsregning.
Ble ikke millionær denne måneden heller, gitt! ;) Så takk & lov for at en har annen inntekt å leve av! ;)

Caroline skal uansett får en flott pakke i posten, men hun må sende meg adressen sin! :)
(93218331 er tlf nr mitt)





2 comments:

  1. Ååååå,så gøy at jeg ble den heldige vinneren:)
    Gleder meg til pakke i posten;)
    Har sendt deg melding på telefonen med adressen min:)
    Klem Caroline

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til Caroline,så gøy at
    det var hun som vant den flotte
    gaven. :))
    Ha en fin kveld Nina.
    Klem.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)