Friday, November 23, 2012

Recognize this?

Kom over dette bildet av glassverandaen, som jeg tok rett etter at vi fikk nøklene til huset vårt i 2008, da jeg lette etter bilder av jentene mine. 
Må trekke på smilebåndene når jeg ser det, for det var ikke så glamourøst akkurat.
Vi tok ikke vare på så mye, for å si det sånn....
Denne delen av huset var veldig utsatt av en vannlekkasje i taket, fordi takpappen var gammel og ødelagt. Andreas byttet ut endel av det mest skadde reisverket, og vi la inn ny isolasjon, og foretok noen forbedringer.....
Her er stua nesten ferdig, -det mangler enda omrammingene rundt vinduene i spisestua.
Det ble i grunnen veldig slik jeg så det i hodet mitt (Det som virker best om natten...)
-Særlig når det er sol! ;)
(Bildene er fra i sommer)
 Takrosett og lister er akkurat i min ikke-minimalistiske stil!
 Grøsser når jeg tenker på all jobben vi har gjort. Begynner jo å bli litt lei av å pusse opp gamle hus....
I morgen er det helg og jeg gleder meg til å dra på jobb, for fomen er mye bedre.
I helga kommer også stefaren min og flislegger badet vårt! <3 nbsp="nbsp" p="p">

1 comment:

  1. Helt fabelaktig!

    Du er umåtelig flink å gjøre det vakkert og koselig rundt deg!

    Ha ei flott helg!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)