Monday, October 29, 2012

Min flotte gave!

Jeg har fått en gave av snille Audny, som syr puter til butikken min. 
Puten har hun laget til meg, med mitt favorittmotiv: Lina Cavalieri.
 Flott søm, og nydelige detaljer....
-Og en liten hilsen Vend alltid ditt ansikt mot solskinnet, så vil syggene falle bak deg.
Motivet går igjen flere plasser i huset mitt, -i stuen....
 På Nathalies rom....
På Marias rom.....
 På vaskerommet....
Og selv om dette ikke er det samme bildet, er dama den samme.
 Påskeegget under har jeg dekorert med den samme Sagen-serveitten som Audny har brukt på puta.
 I tillegg har jeg motivet på fyrstikkesken på peisen, og på en veske, men fant ikke bilde av de her nå.

Tusen takk for flott pute, -trenger ikke å skrive at den sklir rett inn i huset mitt! ;)
Audny syr sånne puter på bestilling, og har flere stående i butikken, med ulike motiver på.
Her er to av de:
 Ellers er det den første oktober-måneden at jeg opplever -5 grader her i Molde, og jeg er litt bekymret, for jeg tror den neste istiden er i anmarsj.



4 comments:

  1. Lekker pute, fine sarte farger.....

    ReplyDelete
  2. Så nyyydelig!! heldig du er:)

    Ha en fin Onsdag!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Den puta, og det motivet var jo bare rååå lekkert;)
    Flott ordtak også, det er ett jeg burde ta til meg;):)
    Håper alt er bra med deg og at du koser deg med din nye flotte butikk;):)
    Ikke slit deg ut Nina;):)
    Klem fra Linn:):)

    ReplyDelete
  4. Så herlig fin pute... Heldige deg Nina !!
    Jeg har også et motiv som går igjen på forskjellige ting, men ikke lampeskjerm som hos deg...
    Det var jo en smart idè :)

    Håper det går strålende med den nye butikken !!

    Kaldt her også, men vi får håpe vi slipper unna en ny istid :)))

    Fin fin tirsdag til deg...
    Klem Heidi

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)