Sunday, October 28, 2012

Flott GiveAway!

Det er på tide med en liten gave til dere som er så flinke til å legge igjen hyggelige hilsener og kommentarer i bloggen min.
Selv sliter jeg med å ha tid til å skrive tilbake, men oftes rekker jeg ett lite besøk, og jeg prøver å skrive.
Nå har jeg litt problemer med å klare disse ordbekreftelsene som enkelte har, og klarer jeg det ikke på 5 forsøk, så gir jeg som oftes opp.... Må bare si at jeg har IKKE tålmodighet til dette! ;)

Men over til min gave!
Leons Harmonie-hylle
 Det er en hylle fra franske Country Corner, serien Harmonie. 
Hyllen har målene 82 X 26 X 21CM og har en veiledende pris på kr 690,-


 I tillegg får vinneren ett sett med telysestaker på stett, med mønster i glasset.


Du kan få flere lodd:
1 poeng  ved å skrive en hilsen under her.
2 poeng ved å like & dele siden min på Facebook.
2 poeng ved å skrive en anbefaling på veggen din på Facebook
1 poeng ved å legge deg som følger av bloggen min.
4 poeng ved å linke min Give-Away i egen blogg

Tilsammen kan du altså få 10 poeng.
(Følger du blogg, og liker siden på FB fra før, teller selvsagt dette også)

Trekningen skjer på en dag som er veldig spesiell for meg 18/11.


Legger også inn litt snik-reklame fra min tidligere "nesten-nabo" som har startet ny hudsalong!
Klikk HER! (Og det gjør jeg uten bestikkelse, eller betaling, ja! ;)  )

145 comments:

  1. Oi, stor stas!
    Jeg blir gjerne med i trekningen.
    2 lodd ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Å så spennende<3
      4 lodd på meg.

      Delete
  2. Jeg gleder meg til hvert nytt innlegg i bloggen din. så mye flott du har her... ønsker deg en fin uke og bøir gjerne med på candyen. Liker deg på face, skriver her, blir følger av bloggen. det skulle bli tre lodd det da på meg ;)

    ReplyDelete
  3. Hei :-)

    ♥༻♥ Vil gjerne være i trekningen av den nydelige hyllen & takker ja til 5 stk lodd:♥༻♥

    1: Hilsen
    2: Deler
    3: Delt linken din på facebooksiden min
    4: Følger bloggen
    Har desverre ikke blogg, så de oppgavene får jeg ikke gjort.

    HA EN RIKTIG FIN UKE!♥༻♥

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  4. blir veldig gjerne med ☺

    6 poeng til meg da ☺ Håper du får en fin kommende uke! Klemmer fra Nina

    ReplyDelete
  5. Skjønner ikke riktig det her jeg, men blir gjerne med;)
    Elisabeth

    ReplyDelete
  6. Jeg vil gjerne være med! Tar 6 lodd. Kom plutselig på at jeg snart skal til Molde. MÅ jo bare få til å komme innom butikken da:)

    Klem Ninni

    ReplyDelete
  7. 4 lodd her :) Spennende og veldig fine ting :)

    ReplyDelete

  8. Vil veldig være med på trekninga av den fine hylla :D
    Hilsen, deler, deler linken på FB siden min.....
    mvh Kirsti(kekro@live.no)

    ReplyDelete
  9. Hei Nina

    Selvfølgelig vil jeg være med, tar 3 lodd og krysser det jeg har og håper på premie:)))
    Kjempefin blogg du har, fulgt med lenge og har hatt mang en latter pga dine "krumspring"
    Stå på videre, du e ei hærlig dame:)))

    Klem fra Marit
    (uten egen blogg)

    ReplyDelete
  10. Hei. Har delt og likt og skrevet pent om bloggen din både her og der. Aner ikke hvor mange poeng dette gir...Har også 18.11 som en spesiell dag. Min sønn blir 18 år den 18.11:-) Flott hylle som hadde passet fint hos meg:-) Hilsen Astrid Modalsli Andersen

    ReplyDelete
  11. Nå har jeg lagt meg til som følger av bloggen din!

    ReplyDelete
  12. Hei!
    Følgr bloggen din...er hekta for å si det pent. Du skriver bra og har utrolig mye lekkert.
    Har delt og likt så da vet du kansje hvor mange lodd det blir?! ;-)

    ReplyDelete
  13. 6 lodd på meg:-) Fortsett med den ærlige,morsomme bloggen din.Flott butikk som jeg skulle ønske jeg bodde nærmere:-)

    Hilsen
    Cenita.Stubberud@ hotmail.com

    ReplyDelete


  14. Likt forlengst, deler påny, og anbefaling er lagt ved i invitasjonene til giveawayen jeg har delt til min egen FB!
    Det er gruelig mye lekkert du har, smil!
    Håper på 5 lodd...

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    ReplyDelete
  15. Goooood morgen=)=)

    Jeg blir med jeg=)
    Jeg tar 6 lodd så skal jeg prøve meg på å skrive en anbefaling på veggen min også hihihi=)

    Er enig med det med de ordbekreftelsene gir opp jeg og mange ganger... men men Ha en super mandag!!

    Klem fra Yvonne.

    ReplyDelete
  16. Hei. Har linket til min blogg. 4 p
    Kommentar her 1
    Liker allerede på facebook og er følger 3.

    Blir 8 på meg.
    Liker bloggen din, du skriver så artig.
    Ha en fin dag.
    Elizabeth

    ReplyDelete
  17. Hei du:) 4 lodd på meg. Er følger, skriver kommentar, liker siden din på FB og har delt:) Ha en super uke!

    ReplyDelete
  18. Elisabeth H. M.29 October, 2012 08:26

    Heisann :) Eg kosar meg med bloggen din kvar gong du skriv noko, du skriv på en slik hærlig måte i tillegg tilm\ mange flotte bilder:) Eg gler meg til eg ein gong får tatt turen til Molde, blir muligens ikkje før til våren (pyse på vinterføre).
    Eg har likt og delt på FB, anbefalt på FB, følger med på bloggen din og skreve denne helsinga:) Det blir vel 6 lodd det:) Ønske deg ein strålande fine dag:) Elisabeth

    ReplyDelete
  19. hei,
    så gøy.
    4 lodd.
    ha en fin ny uke,
    hilsen TOVE

    ReplyDelete
  20. Eg tar 4 lodd. Vaaaaakre premiar! :D diggar bloggen din, Nina. Både innlegg rett frå levra ;)), hageidyll, interiørinspirasjon - og ja, alt! :) :)

    ReplyDelete
  21. Hei hei.
    Så gøy da, hyllen hadde passet så utrolig fint på badet mitt. Det er en liten make over på gang der, serru! :)
    Jeg trekker to lodd, og håper på det beste.
    Ha en flott uke!

    ReplyDelete
  22. Hei Nina.Jerg tar 5 lodd.Elsker din blogg og FBside.Kjempefin premie

    ReplyDelete
  23. Herlig blogg, usminket:=)
    Ailin Værnes

    ReplyDelete
  24. Hei hei, vil gjerne være med og trekker et lodd.
    Hilsen Hjertelig Kaos

    ReplyDelete
  25. 2 små lykkelodd :)

    Carpe diem

    ReplyDelete
  26. Hei Nina. Jeg legger igjen en hilsen her :-) Hei :-) Jeg liker deg på FB. Jeg anbefaler deg og legger ut link. Men har ikke peiling på hvordan jeg gjør for å følge bloggen din. Men er inne og leser den ofte. Ha en fin dag Nina. Hilsen Gunn Strøm

    ReplyDelete
  27. Fin blogg. 3 poeng på meg.

    ingerkatrine@yahoo.com

    ReplyDelete
  28. Det ble 2 poeng til

    ingerkatrine@yahoo.com

    ReplyDelete
  29. Så flott gave! Jeg trekker 4 lykkelodd. :-)
    Hadde vært koselig å bodd litt nærmere, for i denne butikken hadde jeg trivdes godt. :-)
    Ønsker deg en fin dag!
    Klem, Marianne.

    ReplyDelete
  30. For en flott premie! :D jeg kjører "all in" og tar 10 lodd :)

    Stå på, du er superflink! :D

    ReplyDelete
  31. Blir jammen i meg 10 lykkelodd på meg

    :) Inger

    ReplyDelete
  32. Så utrolig flott gave!! Jeg vil gjerne prøve lykken med 2 lodd. Ønsker deg en fin uke:) Klem fra Jorunn

    ReplyDelete
  33. Hei!
    Prøver lykken med 2 lodd! alinaene20@yahoo.com
    Hilsen Alina

    ReplyDelete
  34. Hei. jeg har fulgt deg på facebook lenge, håper jeg vinner, for 18/11 er bursdagen min.


    Grethe Pettersen

    ReplyDelete
  35. Så spennende :) Veldig fine giv aways!

    1 lodd for å kommentere
    2 lodd for å like siden samt dele linken
    2 lodd for å anbefale facebookside og blogg på veggen min med link.
    Totalt 5 lodd på meg :)

    ztine_89@hotmail.com

    ReplyDelete
  36. For en nydelig hylle,å de telysestakene fikk jeg veeeeldig lyst på;)
    Kjempeflott premie,blir med i trekningen med 6 lodd(kommentar,link fra blogg og følger)
    Ha en finfin ny uke!
    Klem Caroline

    ReplyDelete
  37. 2-3 lodd på meg! Følger på Facebook, via Bloglovin' og legger igjen en hilsen her. :)

    Elin/sunde92elin@hotmail.com

    ReplyDelete
  38. Jeg er med, 6 lodd på meg :)
    grokaas@gmail.com

    ReplyDelete
  39. 3lodd her;) fin fin give-away,altså! ha en solrik dag;) mvh.turid.grubben@gmail.com

    ReplyDelete
  40. Hei Nina i paradiset, jeg slenger meg med i trekninga av den kjempefine hylla.Du har en fin blogg som jeg liker å lese,og så har du en flott snert på måten du skriver på, så dønn erlig og det liker jeg.Du har ett kjempefint hjem,lykke til videre .har ikke egen blogg ,men vil være med i trekninga. Hilsen Lisbeth i Trønderlag

    ReplyDelete
  41. Tar gärna en lott :)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    ReplyDelete
  42. Blir gjerne med på denne flotte give-analysen. Deler på blogg, er følger...6 poeng til meg:-))

    ReplyDelete
  43. Jeg har skrevet hilsen, likt og delt på facebook, og anbefaler rett som det er, så 6 poeng til meg. :-)

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  45. Jeg har skrevet hilsen, likt og delt på facebook, og skrevet anbefaling på facebook mange ganger, så 6 lodd til meg. :-)

    ReplyDelete
  46. Klart jeg blir med på trekning av de flotte gavene! Tre lodd for kommentar og liking på FB.

    ReplyDelete
  47. Halloen
    Jeg vil være med, og tar 6 lodd.

    ReplyDelete
  48. 2 lodd på meg for kommentar og følger. Gratulerer med flott butikk, synd jeg bor så langt unna.
    Klem fra kirsten, elverum

    ReplyDelete
  49. Blir med med 6 lodd jeg :) Liker alltid tingene dine jeg, Nina :) Håper på litt flaks for en gangs skyld ;)

    Anne Berit

    ReplyDelete
  50. Har delt på fb.Kjempefine gaver ! mfridhz@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Så flott premie:)
    Jeg tar 6 lodd og ønsker deg en fin fin tirsdag:)
    Klem Line

    ReplyDelete
  52. Nydelige gaver! :-) Jeg prøver lykken med et lodd.

    Ønsker deg en fin dag :-)

    Hilsen Trude

    trudesh@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Fine gaver:-). Et lodd på meg.

    brattsti@live.no

    ReplyDelete
  54. Hei :)
    Slenger meg på med 4 lodd og håper på gevinst av kjempefine gaver :)

    Ha en flott uke !

    Anne Kari

    annekariw@online.no

    ReplyDelete
  55. Slenger meg på! :)
    3 lodd til meg.. :)

    Ha en fin kveld, håper armen din er bedre :)

    ReplyDelete
  56. 3 lodd til meg :)
    Ha en super kveld.

    gjersvoll_86@hotmail.com

    ReplyDelete
  57. Åhh, så flotte gaver!
    Hylla hadde passet godt inn på soverommet til minstemann :)
    2 lodd på meg.

    Ha en fin kveld!

    Laila

    ReplyDelete
  58. Superfin premie :)
    Jeg tar 6 lodd!!!

    Klem Karianne

    ReplyDelete
  59. Kjempeflott premie! Jeg vil veldig gjerne være med! Jeg får 2 poeng og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    ReplyDelete
  60. Klart jeg vil delta, er jo en flott giveaway! :)
    Jeg har blitt følger, så da blir det vel 2 lodd på meg :)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    ReplyDelete
  61. God formiddag! Som ivrig leser av bloggen din tar jeg ett lite lodd i dag :) Hilsen Gro Sofie, gro.bertelsen@gmail.com

    ReplyDelete
  62. ღ Jeg henger meg gjerne på med 6 lodd :)
    For en utrolig fin hylle og lysestaker! :) ღ

    *Krysser virkelig fingrene på denne *
    hadde vert helt super og perfekt å hatt på barnerommet til jenta mi ღ

    Ha en SUPER fin dag videre ღ

    charlotte_kolnes@hotmail.com
    ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ

    ReplyDelete
  63. Ååå, for en nydelig giveaway <3<3<3

    Jeg prøver meg med to stk. lodd jeg da.

    Susanne.

    ma6ica@gmail.com

    ReplyDelete
  64. Prøver lykken med 1 lite lodd jeg da og ønsker deg en fin Halloween-kveld! :)

    Klem fra Charlotte

    (ceejay85@live.no)

    ReplyDelete
  65. Jeg tar 2 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    ReplyDelete
  66. Jeg er med, tar 1 lodd. Lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    ReplyDelete
  67. Hei!
    For en fin premie! Jeg vet om en som ville blitt veldig glad for å få noe slikt under juletreet i år!

    Jeg tar gjerne 1 lodd.

    i_sen3@yahoo.no

    ReplyDelete
  68. Flott premie!!!
    Hilsen+ liker og deler på FB og følger= 4 lodd til meg.

    Klem fra Lena

    ReplyDelete
  69. 1 poeng til meg, og for en fin premie!
    ingvild2006@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Heisann!
    Fire lodd på meg!

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    ReplyDelete
  71. Så fin giveaway. Jeg blir gjerne med og trekker 2 lykkelodd.

    Ha en fin dag!
    Klem Kristin

    ReplyDelete
  72. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    ReplyDelete
  73. Hei
    Jeg vil gjerne være med på trekning. Kjempefin blogg du har. 1 lodd til meg.
    Hilsen Hanne Ny
    afrems@online.no

    ReplyDelete
  74. Jeg vil gjerne være med i trekningen med 8 lodd :)
    Klem Anette

    ReplyDelete
  75. Jeg tar med meg tre lodd.
    Ida LInd
    urettferdig(ætt)live.com

    ReplyDelete
  76. Hei.
    Kjempe flott giveaway. Den som vinner er virkelig heldig. 1 lodd på meg.
    andrea.hjeldnes@hotmail.com
    Mvh Andrea

    ReplyDelete
  77. For en flott giveaway!
    Det blir desverre bare 1 lodd på meg, men jeg krysser fingrene med det jeg :)

    God helg! :)

    (signe4@hotmail.com)

    ReplyDelete
  78. Superfin giveaway:-))
    Heldig med 4 lodd på meg:-)

    Ønsker deg en kos helg:-)
    Nina S

    ReplyDelete
  79. Superfin giveaways:-)
    Heldige meg får 4 lodd:-)

    Ønsker deg en kos helg!

    Nina

    ReplyDelete
  80. Kommentarer på fb støtt og stadig likt siden lenge følger bloggen og har delt på siden min :-) men har ikke blogg selv..

    Bare digger butikken og varene dine for å ikke nevne deg og dine herlige kommentarer og sprudlende humør! Fortsett sånn Nina :-D

    Mvh Annelen Kristin Davidsen

    ReplyDelete
  81. nemen nå så gøttj :) må ta å prøve lykken :) 3 lodd bli de på me :)
    her å på fb :)
    god hælgj :)

    ReplyDelete
  82. For en utrolig nydelig giveaway! Jeg vil selvfølgelig være med, så kommenterer og liker og deler på facebook :)

    ReplyDelete
  83. Hei nina. Du er min favoritt, og du har min favorittbutikk. Kjempebra
    Hilsen A. Holt

    ReplyDelete
  84. Prøver lykken med 10 lodd ♥
    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2012/11/vinn-hylle.html

    Ha en flott uke snille du!

    Klem

    ReplyDelete
  85. Likt, delt og fått lodd:)

    ReplyDelete
  86. Alltid kjempe koselig å besøke deg!!!! Prøver lykken hos deg med 2 håpefulle lodd!!! Ha en super søndagskveld!! Klem Ruth

    ReplyDelete
  87. Hei! Jeg trekker 5 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    ReplyDelete
  88. Jeg er med og trekker 6 lodd!!
    Titti-klem!

    ReplyDelete
  89. En flott blogg du har.
    2 lodd på meg. Liker på facebook og kommentar :)

    ReplyDelete
  90. Tar et lodd :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    ReplyDelete
  91. Slenger meg på jeg også.
    3 lykkelodd. :))
    Klem.

    ReplyDelete
  92. Jeg prøver lykken med 6 lodd.
    Følger Bloggen,Liker & Deler siden din på Facebook.
    Har også laget en anbefaling om bloggen din på min Facebook side.
    Kjempe fin blogg,så utrolig masse flotte bilder :)
    Har sittet og kikket og klikket meg fra side til side.
    Kjempe fin blogg,.... Krysser fingrene og håper.
    Ønsker deg og dine en kjempe fin uke videre.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com

    ReplyDelete
  93. ❤Hei ❤

    Trekker 6 stk lodd og håper lykken er med.
    Fin blogg og flott giveaway ;-)
    Ha en riktig fin torsdag! ❤

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    ReplyDelete
  94. Liker, deler og kommenterer :) Hadde vært hyggelig med en fin hylle på det nye oppussede kjøkkenet mitt! Flott blogg. Klem Lise
    lis277@hotmail.com

    ReplyDelete
  95. hei. 4 lodd på meg. super blogg,og skal komme til butikken din etterhvert. :)

    ReplyDelete
  96. Kjempefin hylle!
    4 lodd på meg, hilsen, dele, like og følger :)

    ReplyDelete
  97. 1 lodd på meg. :-)
    Ha en fin kveld!

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    ReplyDelete
  98. Du har en blogg som jeg ofte er innom.
    Nydelig give away,
    1 lodd takk

    ESB

    ReplyDelete
  99. Er med, med 10 lodd.
    Hilsen Anna Jenssen
    anna.pinki@gmail.com :)

    ReplyDelete
  100. liker og deler på face og komenterer her :-)

    Randi tingeling gjestad:-)

    ReplyDelete
  101. Så fine ting fra en flott butikk og ei hyggelig dame. Elsker innom butikken og se. 5 lodd, skal dele i morgen på profil og bakeside. Mvh Ragnhild Hals Amsrud

    ReplyDelete
  102. Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.
    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/18-november-gievaway.html

    ReplyDelete
  103. hei :-) jeg prøver meg på 2 lodd.. jeg bare elsker sånne lysestaker!! :-)

    hilsen anne marie (angeldustnr1@hotmail.com)

    ReplyDelete
  104. Så utrolig fin give away. Jeg tar 6 lodd.
    Har linket til denne give awayen fra bloggen min. Jeg har også snart give away :)

    ReplyDelete
  105. Flott giveaway, deltar gjerne med 6 lodd.

    ReplyDelete
  106. Jeg satser hardt på mitt ene lodd ;)

    ReplyDelete
  107. Vilken fin blogg du har =)
    Jag är gärna med.
    Delar din sida på facebook. Veronica Vicke jacobsson..

    bästa hälsningar Veronica =)))

    ReplyDelete
  108. To lykkelodd :)tina.triger@live.com

    ReplyDelete
  109. Prøver meg med ett lodd, jeg. :)

    ReplyDelete
  110. cesilie helen sebak14 November, 2012 10:29

    (¯`♥´¯)Likt og delt! (¯`♥´¯)

    ReplyDelete
  111. 6 hærlige lodd flyr min vei:))


    1 poeng ved å skrive en hilsen under her.
    2 poeng ved å like & dele siden på Facebook.
    2 poeng ved å skrive en anbefaling på veggen min på Facebook
    1 poeng ved å legge meg som følger av bloggen din.

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    ReplyDelete
  112. 4 lodd på meg :)
    kommentar,følger, og delt konkurransen på fb :)
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    ReplyDelete
  113. Da prøver jeg lykken med to lodd:) Var en superfin giveaway!!
    Klem fra Elin

    ReplyDelete
  114. nydelig hjem du har :) hiver meg med her 2 lodd :) gleder meg til å lese mere av denne bloggen!

    Kristine

    ReplyDelete
  115. ÅÅÅH!!!!!
    Dette MÅ jeg bare vinne <3
    Fantastiske ting man kan få her!!
    Jeg har ikke vært på bloggen din før, blir nokk fast leser- masse flotte innlegg, bilder og inspirasjon til meg!

    Mvh Iselin Grønning (har desverre ikke blogg, men delt på facebooken)

    Iselin_sweet_91@hotmail.com - ta kontakt her om jeg skulle være så heldig å få vinne.

    ReplyDelete
  116. Hei, flott blogg! Jeg vil være med og tar to lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    ReplyDelete
  117. 4 lodd på meg :D

    tomkgreen@hotmail.com

    ReplyDelete
  118. Heihei! Jeg tar 2 lodd - kommentar og likt siden din på facebook :) Herlig konkurranse, hadde vært utrolig gøy å vinne :D

    theakristinefinstad@gmail.com

    ReplyDelete
  119. Heisann - flott giveaway! Jeg tar to lodd og håper på vinnerlykke. Stikker innom på lengre besøk en annen dag - bloggen din virker veldig fin ved første titt.

    ReplyDelete
  120. Hei. Jeg vil gjerne være med med 4 lodd :)

    mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    ReplyDelete
  121. Prøver lykken med 4 lodd :)

    bente.tovas@gmail.com

    ReplyDelete
  122. Så flott blogg! Og fin giveaway.
    1 lodd på meg:)
    vesletunmail@gmail.com

    ReplyDelete
  123. Deltar gjerne:)
    God førjulstid til deg og dine!

    gledeoverlivet@hotmail.no

    ReplyDelete
  124. Ingunn Kne....
    3 lodd på meg
    ingunnk5(ætt)gmail.com

    ReplyDelete
  125. Kjempefin konkurranse!

    5 lodd på meg,
    håper lykkeloddet er blant dem!!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    ReplyDelete
  126. Deltar så gjerne i trekningen med 4 lodd :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    ReplyDelete
  127. Jeg blir gjerne med, prøver lykken med 4 lodd, kommentert deler, og lagt meg som følger her og facebook :)
    grokaas@gmail.com

    ReplyDelete
  128. Slenger meg med nå helt på tampen! Prøver lykken mwd 7 lodd:) Ha en strålende fin søndag!

    ReplyDelete
  129. jeg liker og deler bilder du legger ut på f.b Syns du har utrolig mye fint. Kjempeflott at du har åpnet ny butikk i Molde.. mye lettere få tatt en tur når jeg er på de trakter... Leser også bloggen din, syns du har en fin måte å uttrykke deg på.. på både godt og vondt.. Stå på videre :)

    ReplyDelete
  130. Vil vere med! 4 lodd....trur eg ;-)

    ReplyDelete
  131. Hei, må først og fremst si jeg synes du ar så utrolig mye fint i din butikk ( ifølge bildene) ,synd den ligger så langt unna Stavanger..
    Jeg har fulgt degen stund på bloggen og facebook og du inspirerer stort!! :)
    Jeg prøver lykken med 6 lodd, siden jeg ikke ar egen blogg blir det dessverre ikke full pott på meg... :)
    Ønsker deg en fortsatt fin søndag!
    MVH Catarina
    Catti.brites@gmail.com

    ReplyDelete
  132. Hei Nina!!! håper jeg rekker å hive meg med i siste liten ;) Har delt,anbefalt tja det meste, neier pent å tar imot 10 lodd med glede;)
    Håper du får mye besøk i butikken fremover og at julevarene flyyyr ut !!!

    Ønsker deg en herlig søndag :))
    Klem fra Maren.

    ReplyDelete
  133. Hei hei jeg vil gjerne være med :D du har veldig mye fint :D Er innom bloggen din jevnt og trutt, og blir veldig inspirert hver gang :D

    Mvh
    May-Liss
    dag-o3@online.no

    ReplyDelete
  134. Heia :)
    Da får jeg 2 vinnerlodd da ;)

    Ha en fin kveld!

    Mvh,
    Inger A.
    =)

    inanniea@online.no

    ReplyDelete
  135. Denne siden følger jeg med på...har gjort det lenge. Fantastisk flott butikk og en artig og frisk dame som snakker rett fra levra he he....det liker vi!!

    Blir 6 lodd på meg da
    Mvh Signe

    ReplyDelete
  136. He anbefalt dej både på face å muntli....:)...delt he ej også gjort....:)...å no kommentera ej også her.....so da blir det vel full pott med lodd...!!...;)...må nok en gong få skryte ta den nydelige butikken din....det besøke kjeme ej til å leve på...!!!...:) mvh liv-karin landmark

    ReplyDelete
  137. He anbefalt dej både på face å muntli....:)...delt he ej også gjort....:)...å no kommentera ej også her.....so da blir det vel full pott med lodd...!!...;)...må nok en gong få skryte ta den nydelige butikken din....det besøke kjeme ej til å leve på...!!!...:) mvh liv-karin landmark

    ReplyDelete
  138. Heia!

    Jeg prøver lykken med to lodder, jeg, og krysser armer og bein! :)

    Ha ei riktig flott uke! :)

    Mvh. Sandra :)

    (solsasa@hotmail.com)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)