Saturday, October 6, 2012

Alle gode ting er tre.....

Det er noe rart med enkelte ting; -de kommer visst aldri alene....
I mange år ønsket jeg meg ett pidestallskap. I løpet av det siste året har jeg klart å skaffe meg ikke mindre enn TRE stk!!!

I ett par år har jeg også ønsket meg ett nytt kjøkkenbord, og i august fant jeg ett i Trøndelag som vi kjørte ørten mil for å hente. I dag fant jeg ett enda mer passende bord, bare ett par steinkast unna, og vips så ble det mitt nesten gratis! :)
Perfekt bredde og lengde, og før jeg har rukket å få det første inn på kjøkkenet...(!)
 Nå lurer jeg bare på hvor det tredje kjøkkenbordet mitt blir av, men mens jeg sitter her og skriver, kommer jeg på at det har jeg allerede fått.....!!!
Joda, min venninne Linda gav det til meg for under en måned siden, og det er ROSA og står i butikken min!
MEN så kommer det store spørsmålet:
Når skal Nina ha tid til å pusse opp og sette i stand alt dette?
For Nina har jo INGEN andre oppussingsprosjekter heller....?
 På dette bildet skimter du faktisk to, om du ser nøye etter....
Og så var det 1800-tallsdøren min som jeg dro hjem i sommer.....
Jaudå, den er FLOTT den! ;)  (det er dobbel, så dette er den ene)
I tillegg har jeg ett lite skap i kjelleren som skal på rommet til Charlotte, sammen med nattbordet på bildet over. Og så var det mine 4 kjøkkenstoler, og to stoler jeg har kjøpt.....
Sukk.....
På mandag har jeg satt søsteren min i arbeid i butikken, mens jeg selv skal prøve å komme ajour på mailer og pakking som jeg ikke rekker når nye varer strømmer på.
Ha en flott søndag, og husk skyen på himmelen bare er pussestøv fra Paradiset! ;)


1 comment:

  1. Du har iallefall vore knallheldig! Kjenner meg litt igjen, men er for tida ikkje så ille ute, har berre eit par-tre stolar på låven som eg skal trekke om, så når det gjeld småprosjekt er det greit... Til gjengjeld har vi då starta for fullt med å flytte og restaurere eit heilt hus, så bør nok ikkje jakte på oppussingsprosjekt på ei stund. Lykke til! Gledar meg til å sjå det ferdig.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)