Monday, September 3, 2012

Mye som skjer....

Jeg har litt mange baller i luften, men tror sannelig at samboeren har enda flere....
Da jeg kom hjem fra jobb på lørdag, var jeg nyskjerrig over hva Andreas hadde bedrevet dagen med, for han sa at det ikke var sikkert jeg ville like det....
Jeg syns det var litt rart at haspen på kjellerdøra var på, da jeg skulle ned for å sjekke, men forsto det lett da jeg åpnet den, for der var det ingen TRAPP!!!
Vi har jo aldri hatt den beste kjellertrappa, den var mer som en hønsestige. Og i enden av den var det ett tre-repo, som dekket brønnen i kjelleren.
 Brønnen bevarte jeg i noen år, i tilfelle det ble vanningsforbud i hagen på sommeren, men det problemet har vi ikke hatt på 3 år nå, så når vi nå fyller den igjen, får vi kanskje tørrere somre....?

Kjellergangen har fungert som lager for butikken min i 3 år nå, og på det værste var det nesten umulig å smyge seg mellom kassene som var stablet her. Vasken som står der i påvente at badet vi ikke har begynt på enda, skal bli ferdig, har jeg ikke sett på 3 år.....(!)
 Andreas har revet veggen mot snekker-rommet, for han skal flytte døra. (Karmen ligger på gulvet)

Leon har fått ny/gammel seng, og jeg knipset mange bilder på rommet hans med vidvinkel-linsa, men kvaliteten ble for kornete. Jeg har ikke dreisen på den linsa jeg! :(
(Nye kommer)
Leons seng sto på gjesterommet tidligere, og nå innreder vi dette til rom til storesøster Charlotte.
For å få puslespillet til å gå opp på 5,5 kvadratmeter, må man ha små møbler og god fantasi.....
Vanligvis har jeg litt å ta av, men akkurat nå har mye av møblene mine havnet i butikken til forskjellige funksjoner. Sånn går det når mor nekter å sette seg selv i mer gjeld!
Beklager den dårlige kvaliteten på bildet her, men det var også bare ment som en snik-titt på det neste prosjektet mitt.
Alt tar litt lenger tid nå, for vi har hatt en trist hendelse i familien, da min kjæres bestemor sovnet inn i går. Med en så liten familie, må vi alle støtte opp og trø til for å få til en fin avskjed på fredag.

Fremdeles mye arbeid som gjenstår i butikken og i kjelleren, (ikke tomt der enda) men akk så sliten.

Klem fra Zombie-Nina


3 comments:

  1. Føler med deg i sorga!! :(

    Syns du er kjempeflink!! Og skjønner du er sliten med flytting av butikk, hus, hjem og familie..
    Stå på:))

    Klem fra meg:)

    ReplyDelete
  2. Stå på Nina! Husk at alt har sin tid, så ikke glem deg selv oppi alt sammen som skjer. Klem & klem

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)