Saturday, February 25, 2012

Legger egg.....

Jeg har begynt på årets påskeegg-produksjon.  
Dette har blitt en tradisjon hver vinter nå i 4 år, og jeg bruker lang tid på å lage ett design jeg liker skikkelig. Klikk HER, for å se noen av mine tidligere påskeegg.
Her er ett av årets nye.....
 Jeg er så glad i dette motivet, og har det på fyrstikk-esker, vesker og ett innrammet postkort.
 Her er rose-jentene mine, de har nå flyttet ned i butikken.
 Det første Cavalieri blir værende oppe, men jeg holder på å lage flere.
God helg!

18 comments:

  1. Hei Nina, jeg er fortsatt en stund, men jeg kunne ikke lese eller skrive dine billetter fordi du ikke har en oversetter på nettstedet ditt, og vet ikke hvorfor min ikke oversatt! Uansett, gratulerer jeg deg for dine vakre oppføringer, har du en romantisk og spesiell blogg! Hilsener og fikk varme hilsener fra PuertoRico, en øy i Karibien! Rose M.

    ReplyDelete
  2. Så fine egg! Da jeg lest overskriften ble jeg litt engstelig for at du faktisk hadde begynt å legge egg ;o) hehe... men slike egg kunne jeg også gjerne "legge".. skjønner jeg har en jobb å gjøre før årets påske :) Er for tiden hjemmeværende, og har all verdens tid, så fine påskeegg, det skal jeg også legge i år :))

    ReplyDelete
  3. Du er utrolig flink Nina.... tenk om du var to, og om døgnet var 2 x 48 timer... du verden hvor mye du kunne funnet på av dine flotte egenskaper når det kommer til å lage ting.. uansett hva det er!

    God elg....!

    ReplyDelete
  4. Så nydelige!!
    Du må ha en fin kveld.Klem fra Yvonne.

    ReplyDelete
  5. Såå fine!
    Jeg ble skikkelig inspirert nå.
    Er det lov å spørre hvordan du gjør det med de i fjor,
    hva slags papir du bruker og hva slags lim?
    Klem Linn

    ReplyDelete
  6. Følger bloggen din omtrent daglig :-) Pluss x-antall andre interiørblogger. Men nå er det enkelte blogger jeg ikke kommer inn på uten og logge meg inn :-( Du som befinner deg i "bloggverden" vet kanskje hvordan jeg løser det problemet.......Blogger ikke selv og er jo bare en tilårskommen dame ;-) som elske å se på andre sine vakre hus....så når jeg får opp en side der jeg må skaffe meg bloggkonto stopper kunnskapene mine opp...... M.v.h Jeanette

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei!
      Du må lage deg en google-account! :)
      Enkelt og praktisk!
      :))
      (ikke blogg)

      Delete
    2. Du berga dagen før ei halv gammel kjørring :)) Tusen takk :))

      Delete
  7. Halla bert. ;o)

    Jasså så du leger egg du. ;P

    Egget ditt er akkurat likt dem jeg lagde i fjor. ;o) hihi

    Nattaklem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjekket bloggen din, berta, og ser du har brukt den samme servietten. Har kommet på det selv, altså -i fjor, da jeg sto og solgte servietter og egg til en kunde. Hun skulle bruke de med tekst som du har kjøpt av meg, så det var hun som gav meg den ideen.http://bestemorhuset.blogspot.com/ Her er bloggen hennes! Superkreativ! :)
      Lagde bookbundel og pyntet fyrstikkesker med samme motivet i høst. :) Dama var operasanger i Paris, -visste du det?? ;)
      Klem!

      Delete
  8. Skjønne egg,flinka. :))
    Klem fra Mette.

    ReplyDelete
  9. Det var noen nydelige egg.
    Må nok lage noen til jeg også.
    Ha en herlig søndag :)

    ReplyDelete
  10. Nydelige egg!!!!
    Vårværet har påvirket meg også de siste dager.
    Idag hadde jeg lagt frem min farmors gamle kyllinger og var klar for å lage ørlite påskestemning.
    Ungene trodde visst det hadde rablet for meg...
    Men jeg pynter i PÅVENTE av en høytid. Akkurat som ved julen.
    Må jo få se de vakre tingene før vi pakker dem bort!
    Vårlig hilsen Marit

    ReplyDelete
  11. Ble flotte egg Nina!!!!

    ReplyDelete
  12. Hilsen Ingrid ja....

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)