Friday, January 13, 2012

Observante menn....

På søndag fikk jeg en liten gave som jeg satte enorm pris på.
De som kjenner meg litt, har vel oppfattet at jeg har en sterk forkjærlighet til de såkalte "skulpturbildene" som du kan skimte på veggen i stua mi, til venstre her.
På søndag fikk jeg en gave fra bestemor....
Bilde kommer, -når jeg rekker å ta bilde i dagslys!

Dagene flyr så altfor fort for tiden.
Før pleide januar å være årets lengste måned, men nå flyr jammen med den å avgårde.
Sånn er det når en har mye å gjøre, og mye å glede seg over.
 Jeg rakk ikke å vaske alle gardinene mine til jul, og bruker dette som en unnskyldning til å prøve disse gardinene som jeg kjøpte inn for en stund siden, nettopp med tanke på litt forandring.

Siden mine vegger ikke er helt hvite, ble dette fint, men ikke perfekt i mine øyne, men forandring fryder.
Mine egen-sydde duk-gardiner måtte uansett ha en vask etter 3 år.
 (Blæh! Litt flaut å innrømme det...)

Spurte samboeren hva han syns om de nye, og han svarte: Har vi fått oss nye gardiner???
Jepp, det er han en skimter Zzzz i sofaen underst på bildet her.
Ååååå, som han bryr seg! ;)
Det hadde vært verre om jeg hadde kastet ut sofaen fordi jeg ville kun ha barokk eller respatex-stoler! ;)
Fniis!
PS Har bestemt meg for å selge tvillingen til lysekrona mi.
Den er selvsagt ubrukt, men har ligget på lageret en stund fordi jeg har ikke så lyst å selge den. Den er ikke lenger i produksjon, så den kan ikke skaffes lenger. Kremhvit for 3 pærer, og prisen er 1498,-
Mener den er større enn den ser ut til på bildet (skal selvsagt ta mål av den)

Snart helt! ;)
Nina

6 comments:

  1. Gardinene var kjempefine!
    La merke til de med en gang.
    Kjenner meg igjen i det du skriver om mannen din, min ser ikke noe heller, må hele tiden spørre om han ser det,
    og derfor er det så kjekt å blogge,
    så man ikke er alene om å se det!'
    Klem Linn

    ReplyDelete
  2. Den lysekrona synes jeg du kan vente med å selge. heheheeee;)
    Slike gardiner vil jeg å ha, De ville blitt veldig fine til "mur"veggen min.

    ReplyDelete
  3. Det var virkelig flott gardiner!! :D

    Her har jeg det il tider litt motsatt, mannen har så sterke interiørmeninger at jeg skulle ønske han brydde seg mindre.. ;P

    Men er ikke alltid like flink til å se om det er noe nytt for det da..

    ReplyDelete
  4. Hehe, deilig at du kan ordne selv og ikke trenger å tenke på hva mannen mener. :)

    Samboeren min mener han ikke bryr seg, men han bryr seg nok til å være uenig hele tiden da... men det er jeg som bestemmer til syvende og sist! hahaha

    ReplyDelete
  5. Hei. Nydelige gardiner. Og lysekrona er smashing! Jeg tror jeg har en blomst lik din som henger på veggen på det øverste bildet - Husker du hva den heter? Min vokser dessverre utover, ikke nedover :-(

    ReplyDelete
  6. Nydeleg stue, og flotte gardiner. Synest deu har en delikat fage og flott tapet er det lov å spørre hva fargen og tapetet heter.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)