Wednesday, January 25, 2012

Mer fra Annes hus!

Har lovet flere bilder fra min venninnes hus, -og det er utrolig passende når eget hjem er i oppussings-modus.
I tillegg ble hele familien slått i gulvet i går av omgangssyke på kun få timer. Helt utrolig hvor ille denne sykdommen er, og hadde det ikke vært for at jeg begynte å komme til hektene igjen ved midnatt, og fikk vasket opp noen uhell, hadde jeg ikke ant hvordan det hadde sett ut her. 
Mannen min har sovet i ett helt døgn nå, og er rimelig kjedelig i mine øyne. 
Ingen gidder å gå ut etter ved, og vaskemaskina jobber vettet av seg. 

Her er noen trøste-bilder!
Annes lyse, herlige soverom. 
 Liker så godt den gamle lampen i taket, og er faktisk så heldig at jeg har en maken selv. Har lyst å henge den i gangen, men må nok ta mål av lampe, kontra den nesten to meter lange samboeren min, for å finne ut om det går.... Med en takhøyde på 265cm burde det vel egentlig det, men jeg er ikke helt sikker.

Anne har fått seg egen walk in-closet, noe jeg har vurdert flere ganger, men har funnet ut at jeg ikke har nok klær. ;) Kanskje jeg burde gjøre noe med det i helgen. Skal jo til Oslo, og der er det nok noen butikker.
Ikke alle som har sånne gulvlister i garderoben sin, iallefall!!
 Rommet til lille Emma.
 Syns denne rosa tapeten er så søt....
 Tro det eller ei, men disse garderobeskap-dørene har en gang vært dørene foran kjøleskapet i en dagligvareforretning! ;)
 Den motoriserte sykkelen fant de på låven til farfaren til Anne.
Trenger jeg å nevne at Bjørn Arild er en smule hektet på motoriserte kjøretøy...?
 Jeg vet også at det orginale tregulvet på stua hadde burne-merker etter moped, fra endel år tilbake. Dette var selvsagt FØR Bjørn Arild begynte å pusse opp....(!) ;)

Bil-tapet i gangen har han også fått.
 Knaggrekken er en plank fra Finnøya, og knagger fra House Doctor.

 Kjøkkenet har Bjørn Arild laget selv av hobby-plank....(!)
 Jeg har mer enn EN gang vært bittelitt misunnelig på de der evnene!
-Og særlig siden det var jeg som presenterte de for hverandre da, -istenden for å kapre han selv!!! ;) *Ler*
Tror han laget vifte-hetten selv også, -han laget ihverfall en modell av den selv.
 Pidestallskapet i hjørnet er arv, sammen med det svartlakkerte spisebordet.
Jeg skal ut og reise i morgen tidlig, og burde egentlig pakke litt.
Sitter og kjenner etter om jeg orker, eller om jeg skal utsette det til midnatt, slik jeg pleier.

Tror jeg venter litt, iallefall!  ;)

2 comments:

  1. Stilig d va der!!! Ingrid

    ReplyDelete
  2. Utrolig flott!!

    For ett kjøkken da, ikke dårlig å lage sånn selv :)

    Utrolig morsomt med den motoriserte sykkelen :) Her var det mange flotte ideer :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)