Wednesday, November 23, 2011

Pynter treet.....

O, jul med din glede!
I dag har jeg pyntet epletreet! ;) Jeg fikk en ide om hvordan jeg skulle få vist frem alle lysekronene mine på samme sted, -om man tager hva man haver.... ;)
 Blir ikke noe langt blogginnlegg i dag, da jeg har pakket ut varer i 11 timer, neste uten pause, og jobbet 3 til med varelevering og mail-besvaring. Hadde jeg ikke fått hjelp i dag, vet jeg ikke hvordan det hadde gått!
 Men jeg har fått det meste i hus, og mye på plass i den lille butikken min, som nå virker ganske mett på varer.....
Det er bra en har en hage! ;)
 Og været har heller ikke vært beklagelig.....
Naboen syns derimot jeg er litt rar da, men jeg kan ikke nekte heller....
 Nå skal jeg snart gå og lade opp batteriene til en ny dag, og jeg kjenner jeg gleder meg til å åpne i morgen, selv om jeg hadde mest lyst å spy i nærmeste pappeske, da jeg holdt på der nede i kveld.

Nei, en regning igjen før jeg kan finne puta, nå!
Ååå, så godt det skal bli! :))

10 comments:

  1. Så kult å henge de i trærne!!
    Kan jo bare være der ;-)
    Ja, mye jobbing om dagen, -eller skal vi si natten?!?
    Men det blir vel til gjengjeld mye roligere både i jan. og feb....
    Vi får nyte det mens vi kan
    Stor klem
    -fra en annen som også tar natten til hjelp :-)

    ReplyDelete
  2. Jeg fikk assosiasjoner til Pippi med lysekronene i trærne;) Du er søren meg like kreativ, Nina! Hadde man i tillegg hatt Pippi's styrke og pengesekk, hadde det ikke vært noen sak;) Ønsker deg en fin dag med masse salg! Klem fra Eli:)

    ReplyDelete
  3. Det må jo være fint å henge de i trærne for å få tatt bilder av de. Ikke lett å få skikkelige bilder inne for tiden. Flotte lysekroner.
    Håper denne dagen blir litt roligere for deg. Ha en god dag :)

    ReplyDelete
  4. For noen flotte lysekroner:)..blir mye ekstra jobb rundt disse tider..men gleder man seg over det man gjør...så går det som regel greit:)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Ann-Charlotte

    ReplyDelete
  5. morsomt. Sku likt å sett den butikken din:)

    ReplyDelete
  6. Hehe. Herlig bilde! er nok sånn man skulle pyntet opp ute ;P

    Du får jo tenke på det sånn at grunnen til at du må pakke ut masse varer er vel også fordi du har mye kunder som vil handle hos deg? :)

    ReplyDelete
  7. Artig påfunn! Jammen er du kreativ, Nina... Og riktig så arbeidsom, som alltid...
    Jeg er imponert!

    ReplyDelete
  8. Hei:) Det var noen nydelige lyskroner. Selger du dem? Hvordan finner jeg butikken din på nett? Lurer på hva prisen på kronene er? (hvis du har de i butikken din)

    ReplyDelete
  9. Heihei:) Utrolig flotte ting du har i butikken din:) - Hvordan bestiller man? Betaler? - Kaja

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)