Monday, November 28, 2011

Pynter til jul.....?

Mens andre legger ut vakre bilder av adventspyntede hjem, ser det slik ut hos oss....
 I mange år har dukkestua hatt ett tak som ikke har vært helt bra, da de som gjorde jobben for 7 år siden ikke hadde helt snøring om hva de drev på med. Siden jeg har isolert den, og kledd den innvendig, ønsker jeg ikke at taket skal begynne å lekke under den dårlige presenningen, så dermed var det bare å gyve løs i går.
Litt kjedelig å se på at naboene pynter hysene sine, mens vi river, men sånn er det bare.....
 I dag fikk jeg derimot pynte-abstinens, så jeg kjørte til byen for å kjøpe adventsstjerner til kjøkkenet og spisestua, samt noen svibler.
Gikk amok på Mester Grønn og Domus og fylte to svære bæreposer.
Så kom jeg på at jeg måtte ha lerk, og stakk oppom ett stede jeg vet at det er bare å tynne ut litt. Fant også litt granbar, så jeg må bare si at jeg ble ikke lei meg over å finne en rosesaks i lomma på jakken..... ;)
Bilen min ble seende slik ut! ;)
 Og bagasjerommet slik, -for jeg kom på at jeg også ville ha litt furu på vei hjem......
 Da jeg kom hjem igjen, begynte jeg å plassere blomstene i vinduene mine, fikk jeg se en tom krok oppe i vinduskarmen....
F"&%# ADVENTSSTJERNENE!!!
De hadde jeg selvsagt helt glemt.

Siden jeg er så glemsk, kom kom jeg heller ikke på å ta noen ferdig-pyntede bilder i dag. Ikke det at jeg ble halvferdig med prosjektene mine, men det er jo en annen historie.
Får kose dere med nye bilder fra butikken i stede......






7 comments:

  1. Ikke verst :) Ser frem til ferdig pyntede bilder snart da :)

    ReplyDelete
  2. Hei:)Ja ja noen forskjeller skal det være..Sikker på at du får ordnet fint iløpet av adventstiden alikavel:))Lykke til med det nye forhåpentligvis tette taket:O))klem

    ReplyDelete
  3. Hehe, kan jo ikke huske på alt heller;) Fine bilder av butikken din! Klem fra Eli:)

    ReplyDelete
  4. heisann..her sitter jeg med morgenkaffen min og en pepperkake kjøpt på europris og leser blogger for å finne litt inspirasjon, og selv om du ikke har pyntet helt enda klarte du å gi meg litt, jeg tenkte at litt lerk kan jo jeg også plukke ned for det har jeg jo bak huset og svibler lukter jo så himmelsk godt.. jeg har all verdens tid i år men mangler stemningen siden vi ikke har snø. men det kommer vel:) jeg ønsker deg vertfall en flott advendtstid og gleder meg til å se hvordan pynten din gjorde seg.. advendtsklem

    ReplyDelete
  5. Alt kan man jo ikke huske , syns du fikk med deg det meste,
    Ha en fin dag, hilsen Lisbeth ;O)

    ReplyDelete
  6. Er det så nøye da;-)) Kosen er viktigst. Flott dukkestue!

    ReplyDelete
  7. Er helt sikkert på at det blir helt vakket julepyntet hjemme hos deg. hver gang jeg ser at du har gjort noe nytt sier jeg ååååh ( som en 3 åring i trass) slik vil i å ha ! Foresten kremerhuset har super fine julestjerner til en billig penge :)

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)