Sunday, February 20, 2011

Salig søndag....

 Solfylt søndag, og aketur og pølsegrilling på bål.
Sånn har søndagen vår vært.

Legger butikkbilder i dag, fordi jeg ikke har rukket å ta nye bilder oppe.
Det ble ganske mange bilder, faktisk -men noen liker det jo.....
 Noe nytt, noe gammelt, noe dyrt og noe billig...
Nye blomsterpotter....
En vegg med smykker....
 Jeg har blitt helt avhengig av rom-parfyme, fordi de er så anvennelige.
Rekker du kun en omgang med støvsugeren før det kommer gjester: Spray 1-2 ganger!
Har du vært på do med dårlig mage og ikke ønsker at noen andre skal plages med det, eller har du som meg av og til noe som lukter i søpla, og syns lukten henger igjen etter at du har bært det ut. Helt genialt med sånn spray! (Venter også inn noen fra Durance, -greit med litt variasjon også)
 Ramme og badekar for smykker, hårstrikk, badekuler eller gjestesåper fra Mathilde M

 Krusene på knaggene er fra Maison-serviset mitt.
Middagstallerkene i samme serie skimtes under. (Har mange flere på lageret)
 Kjempestort sølvbrett fra Lisbeth Dahl kr 498,-


 Litt kaos, men liker det litt sånn....
 Litt maritimt for de båtfrelste:
Kaffe & teboks, tørkerullholder, oppslagstavle (fiskene er magneter) og "bok" som er en eske for fjernkontroller, rot eller papirer.
 Gjestehåndkle fra Mathilde M kr 59,- (det er ikke mer enn 30 cm bredt da)
 Kjempesøt gave med en såpe i tillegg??
 Så bestselgeren til Durance: vaskemiddel for klær og sengetøy.....
(og strykespray)
 Monogram putetrekk 45x45cm kr 149,-
 Duftelys fra Mathilde M
 Baderomssett og hjertebokser med duftestener -fra Mathilde M.
Bilder fra Sagen Vintage kr 65,-
 Mere fra Yacht Club-serien: Bilderamme
 Tannpirkere...
Kjekt å ha!
 Skjerf....
(venter inn flere farger)

 Pute 50cm i diameter kr 269,- (inkl fyll, selvsagt)
 Kan ikke ta på meg flere bestillinger på påskeegg i denne omgangen da jeg er tom for materialer.
Prøver å ha ett sett til enhver tid liggende i butikken da, -slik at de som kommer hit også får en sjanse til å kjøpe de.
 Kjempefint syskrin (to etasjer inni) -få igjen!
 Stor takrosett (telefonen ligger der til sammenligning) 77cm
Denne koster 1049,-
 En av mine favoritter:
60 cm og koster 770,-
 Denne er veldig stor 82,5 cm
 Men har utrolig fine detaljer:
Kr 1249,- er prisen

 Har tatt inn flere møbler som jeg har stående, ellers må de selvsagt bestilles (leveres på ca 4 dager)
Nå har jeg både denne tv-benken, salongbordet (lik det jeg har selv) og Trianon kaffebord på lager.
Lerretsbilde fra Mathilde M (20x60cm)
 Sølvfat fra Mathilde M kr 189,-
Jepp, prøver å holde søndagen som fridag, for jentene mine er lei av at jeg jobber hver dag.
Men jeg er i allefall hjemme.....

17 comments:

  1. sååå mye fint! skulle gjerne ha besøkt butikken din, men det er jo aaaaltfor langt borte..sukk.

    ReplyDelete
  2. Du har jammen mye lekkert i butikken din...

    ha en fin uke Nina!

    klem, Hanne

    ReplyDelete
  3. Som du frister med alt det nydelige du legger ut her. Håper du fremdeles holder av det lille speilfatet til meg, for jeg reiser jo snart til varmere strøk, og regner med å komme oppover i juni en gang. Hvis du får inn større speilfat, så er jeg interessert. Gleder meg, akkurat nå til varmen, men også til å besøke deg og butikken din.
    Megaklem fra Kirsten R.

    ReplyDelete
  4. Mye fint her ja.En ser det på en annen måte her da.Jeg var der på lørdag.Kommer nok snart igjenn.
    Ønsker deg en flott uke

    ReplyDelete
  5. Å herremingud SÅ MYE FINT!!! Elsker den glasskrukken med lokk og stett på det første bildet! Og de søte pungene. Og den runde puten, og det store fatet fra Lisbeth Dahl, og, og, ALT!!!
    Jeg LOVER å handle hos deg når vi får flyttet!!! :D

    ReplyDelete
  6. Kjempemasse fint! Skulle gjerne vært em tur og sett med egne øyne alt det nydelige du har i butikken.
    Ha ei god uke!

    ReplyDelete
  7. Hvordan fester man de rosettene trygt i taket?

    ReplyDelete
  8. Rosettene er laget av ett lett kunstmateriale, og limes i taket med en monteringslim.
    Skal du ha elektrisitet i den uten synlig ledning, må du først bore ett hull i midten slik at du kommer til å koble en sukkerbit. Lysekroner bør også festes med krok i taket om de er litt tunge.
    Hullet i rosetten dekkes av tak-koppen til lampa.

    PS Jeg er behjelpelig med å bore hull om du trenger det!

    ReplyDelete
  9. Nydelige ting du har:-)
    Har sendt deg spørsmål før angående ditt fine kjøkken:-)
    Lurer på om om det fine gulvet og benkeplata er fra ikea?Er vasken av god kvalitet?Holder på å bygge hytte,og har tenkt å satse på ikea:-)
    Ha en fin uke:-)
    Mvh Annemor.

    ReplyDelete
  10. Wow her var det mange flotte bilder med mye flott på.
    Jeg likte de rosa dukene + det rosa melkespannet,nydelig.
    Den tv.benken var også veldig flott.
    Takk for at du deler så mange flotte bilder fra butikken din, hvis jeg noen gang kommer meg til ditt område, så kommer jeg innom.:)
    Ha en fin dag.

    ReplyDelete
  11. Å ååå blir helt mo i knærne av alt det fine du har. Lurer på om du sender i posten??? I tilfelle lurer jeg på noen priser:Hvite krus med store rosa roser ( finns det asjetter og ), Offwithe skjerf og sølv kubbe lysestaker med rosa lys i :O)

    ReplyDelete
  12. Her var det UTROLIG mye fint! Skulle gjerne ha vært en tur eller ti i butikken din, med "et lass" med penger. :o)

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  13. hei, flotte ting du har!! så spessielt på den siste hylla du har laget..noe du selger? EVT PRIS?
    mvh solveig

    ReplyDelete
  14. Kjempe fin blogg du har.En ting er helt sikkert, i din butikk kunne jeg lett ha gått "bananas", så masse lekkert da. Tok meg den frihet å legge meg til som følger.

    ReplyDelete
  15. Sååå mykje fint! Hadde vore kjekt å besøkt butikken din:) Får prøve å få ferietur til sommaren oppover;)

    Ha ein fin dag:) Klem frå Nina

    ReplyDelete
  16. Venter på svar jeg :O))

    ReplyDelete
  17. HEISANN..
    Jeg lurer på prisen på tv benken som du har til salgs? Den var kjempeflott ;)
    Hvor mye er det i frakt å få sendt til ålesund??
    Lure*Lure :)
    Mykje flott i butikken din :)
    Sonia

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)