Friday, December 3, 2010

Ut på tur, bare litt sur....

I går endret jeg åpninstidene på butikken, så i dag fikk jeg endelig tatt med ungene på en etterlengtet tur.
Ikke alle hadde lyst å bli med på bilde da....
Leon er plugget fordi sikkelet ikke skulle fryse på haka....
Huset som skimtes bak han er ungdomshuset, og ligger rett nedenfor huset vårt. Kort vei å gå på dans vi! ;)
Vidar og Linda har fått bort stillasen på Hotellet.....
Det har fått en liten ansiktsløftning siden sist...
Rødfargen rundt vinduene er valgt fordi var slik det så ut da det var nytt.
Vogene til Leon er full av materialer til juledekorasjonene
Is finnes over alt, for det kommer ikke over 6 minus for tiden. 8,5 i dag.....
Det er ikke mye som skal til for å lage en koselig dekorasjon på trappa....
Gjort på under ett minutt.
Kaldt, sjø!
Og litt mat til pip-pippene!
Liker den meisebolle-holderen. Bestilte den inn til butikken fordi jeg syns det gjør seg å ha de i hagen min. Har noen til overs da.

Kremmerhuset fikk også litt grønt.
PS vil du ha kristorn-grener (uten røde bær) eller buksbom-grener, er det bare å komme å hente!
Har massevis, for kristorn-busken (treet) skal ned, og buksbommene beskjæres brutalt.

12 comments:

  1. Så enkelt ...men så flott :)
    Huset ble lekkert med røde vinduer synes jeg,så det ikke før annsiktsløftet da :)
    Men for et digert hus..
    Klems

    ReplyDelete
  2. Hei Nina!
    Takk for at jeg "fikk være med" på tur :-) Flotte bilder!
    Ha en fin dag!
    Klem

    ReplyDelete
  3. Så koselig å få bli med på tur med deg og dine!
    Dekorasjonene var bare nydelige!

    Jeg håper (og ser egentlig) at du nyter førjulstiden inne i moellom slagene;)

    Klem,Hanne

    ReplyDelete
  4. Hei Nina!!
    SÅ utrolig koselige bilder,
    åsså så heldig du er som har tilgang på
    buksbom og kristorn :D har ikke sånt her nord :(

    Ha en fin dag !!

    Hilsen Maren.

    ReplyDelete
  5. Flotte bilder, ser ut til at det var en koslig tur. Dekorasjonene ble vakre! :o)

    Ønsker deg og dine en riktig god helg!
    Klem Jenny

    ReplyDelete
  6. Så fine vinterbilder av dine barn!
    Og nydelige bilder av pynten din, med buksbom og kristtorn!

    Ønsker deg en fin helg.

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  7. Nydelige bilder av flott pynt! Men Nina, går det å beskjære buksbomen nå???

    Eller; siden Nina har rimelig travle dager og sikkert ikke mye tid til å lese kommentarer... Er det noen av dere andre som vet? Takknemlig for svar :-)

    Hilsen Irén

    ReplyDelete
  8. Jeg vet faktisk ikke, Irèn....
    Men mine er så enorme at jeg klipper de uansett.
    Tror sånne eviggrønne kan klippes hele året....

    ReplyDelete
  9. Neimen, heisann! :-) Tusen takk for at du tok deg tid til å svare. Jeg har flere buksbomer i hagen, små og store. Satser på at det går bra å stusse en av dem litt :-)

    God helg!

    ReplyDelete
  10. Hei Nina;o))
    Tusen Takk for sist( du hadde med servietter til meg og en arbeidskollega;o)) Hadde jeg vist dette med Kristorn så hadde jeg bestillt det også med deg;o))

    Ha en fin førjulstid sammen med barna, og kos deg med å kunne dekorere rundt deg, og jeg sier ofte at det enkle kan ofte være det fineste;o))

    Klem fra
    Ann Berit

    ReplyDelete
  11. Kjempeflott meisebolleholder, og enkle og lekre dekorasjoner :-)

    ReplyDelete
  12. Så hyggelig å "være med" dere på tur. :-))
    Og de dekorasjonene var kjempeflotte!
    Ønsker deg en riktig fin 2. advent.
    Line

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)