Wednesday, November 24, 2010

Likheten mellom meg og Paris Hilton....

Vet du forresten den største likheten mellom meg og Paris Hilton??
 Jo, vi har felles særtrekk når vi maler.....
Vi bruker nemlig samme type skotøy!
Her kan du se Paris i action!

Vaskerommet begynner å ta form....
Vasken kommer midt på benken, og vaskemaskina til venstre. Vurderte skapdører på benken, lik de vi har på kjøkkenet, men jeg syns at forheng også er veldig fint,-så kan jeg trekke det for de stygge hvitevarene når jeg skal ta bloggebilder! (*ler*)
Hullet oppe på veggen er der den gamle ventilen sto,  Andreas skal sette inn en fuktstyrt vifte der.
I morgen må jeg vel finne frem noe material til hyller, og male de.

Men det er flere som har malt i dag.....
Synderen er ca en meter høy og har verdens skjønneste latter.....
Jeg hjalp storesøster med matematikken, og var uoppmerksom i ett halvt minutt, og Leon hadde fått tak i stempelsverten min.
Bra fin, ja!
Jeg vurderete på fredag om jeg skulle vaske gardinene til jul.
Jeg skal visst tydeligvis gjøre det, mener Leon.
PS noen av bildene er arrangerte, men du må selv gjette hvilke....

26 comments:

  1. Sitter stadig og venter på begrunnelsen til HVORFOR DU! har høye hæøer på deg. Men aner en narrestrek i forhold til Paris da. Og det med rette.
    Takk for linkinga på fb. Alle monner drar. =)

    ReplyDelete
  2. Flire mæ ihjæl av dæ æ ja :)

    Du er skjønn Nina :))

    Ingrid

    ReplyDelete
  3. du er bare så herlig Nina! finnes det noen kulere?!
    og lille leon er bare helskjønn!
    klem♥

    ReplyDelete
  4. Hærremin........den gutten din,han er en supergo' liten sjarmis !!!! Jeg tipper dette blir årets julekort hos dere....hihiiii :)......men kansje tar jeg feil !! Disse hadde iallefall fått smilet frem !!!! Kos deg i Paris-skoene.....en sexy husmor han har,denne mannen i ditt liv.... :) Ikke ser jeg slik ut,når jeg romsterer på vaskerommet......hihiiii :) Jeg bare digger den humoren din !!!!

    ReplyDelete
  5. Helt herlig, Nina.
    Kirsten Reinertsen

    ReplyDelete
  6. Han ser veldig uskyldig ut på det siste bildet.

    ReplyDelete
  7. Hei Nina :)

    Fikk meg en god latter tidlig på morningen. Du skriver godt, og bildene utfyller teksten på en flott måte :).

    Vaskerommet ditt var veldig likt mitt! bredden, og maskinene under en slik benk. I tillegg snekret min ei bred, god hylle over, hvor vi hang en stang oppunder. Den er fylt med kleshengere og er ypperlig for det som henger og tørker :).

    Fin blogg du har! Ønsker deg en fin dag :)

    ReplyDelete
  8. Hehehe ;D

    Kanskje DET fottøyet jeg skal hive på meg, neste gang jeg skal svinge meg med malerkost og rull ;)

    For en søt liten "synder" da, hihi ;)

    Klem Linnie =)

    ReplyDelete
  9. hehe... :) Herlige sko! Sikkert utruli behagelig å male i :D
    Førr en snuskat liten Leon.. Så gøy han hadde det nån minutt :D

    Trine

    ReplyDelete
  10. hehe.. herlig... både du og lillegutt ;) Og all ære til deg som klarer å være såå sexy når du maler;) det gjør iallfall ikke jeg. Men så er jeg straks fødeklar. :) ha en fin dag.

    ReplyDelete
  11. HEEERLIG INNLEGG, NINA!!!

    Her fikk jeg meg en GOD LATTER
    på onsdags morran.

    Ha en strålende dag!!!

    Hilsen
    Marianne

    ReplyDelete
  12. haha,herlig!!!Dkal man gjøre noe,gjør det med stil:))))))
    toveklem:)

    ReplyDelete
  13. Her males det med stil ser jeg! Må le litt av deg. Ikke alle maler i høy hæla sko. Morsomt! Og så flink sønnen din har vært da! Liker nok tydelig vis sort farge. He,he.. Får håpe det går av i vask da. Har man ingen ting og gjøre så får man det når man har små barn i huset.

    Ha en fin dag!

    Klem Ingunn

    ReplyDelete
  14. Looking good ;)

    Herlige Leon! ♥

    Håper dere får en flott onsdag!

    ReplyDelete
  15. hehe..så søtt da. Flott skotøy du maler i da. Så fin er ikke jeg på det:).hehe.Skikkelig stil du.
    Ha en flott dag.
    Klem Alfa

    ReplyDelete
  16. Deilig med en god latter på morgenen! Koser meg på siden din både med tekst og bilder! Sjarmtrollet ser fryktelig uskyldig ut på bildet da :-)

    ReplyDelete
  17. Hehe...herlig liten narr der på slutten.:)
    Her snakker vi sexy housewife asså! Går Paris en høøøy gang der. Vaskerommet begynner å ta form, ser jeg også - det er bra! Flink er du. Skjønner ikke hvordan du får til alt med en liten pjokk hjemme, jeg. Her har jeg en på snart 5 mnd, og det eneste jeg synes jeg rekker er forefallent arbeid (les: det daglige husarbeidet). :S

    ReplyDelete
  18. Hm bruker du slike sko når du står å maler i stige også hehe.For en herlig og uskyldig gullklomp da:o)

    ReplyDelete
  19. Digger deg, Nina!!! Og sønnen din:-) Ha en strålende dag!! Stor klem

    ReplyDelete
  20. Ha ha,ja man har alltid noe til felles:))

    ReplyDelete
  21. haha :D ler godt her jeg sitter :) morsom du ;)

    ReplyDelete
  22. haha:) morsomme bilder:) for en skjønning!!

    ReplyDelete
  23. Ha,ha,ha...den var morsom.Men Paris er samfunnstjeneste da,det har vel ikke du?! Ja du er skjønn! Karin

    ReplyDelete
  24. He he. Kule malesko!
    Vaskerommet ditt blir kjempefint!

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  25. Haha ja der varu lekker berta!!!
    Keep up the good work. ;o))

    Klem klem og pæng er på veiiiiiii
    Så send neste pakke!!!! hehe
    Natta

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)