Thursday, October 28, 2010

Trøsteblogger....

Min kjære har leid en elendig film i kveld, så jeg får trøsteblogge litt, tror jeg.
Han har en tendens til å plukke utrolig teite filmer av og til, men jeg er utrolig glad i han for det.
Knipset noen bilder nede i butikken i dag, for jeg har jo fått frem litt nytt, selvsagt.
Legg merke til at vindusfrisen fra Jeanne d'Arc passer på millimeteren inn i vindusnisjen vår her! :)
Åpningen i går gikk kjempefint, selv om det manglet både prislapper på endel varer og lys i ett par lamper. Må koble alt selv nå når mannen er opptatt med traktorskruing (og dårlige filmer ;) )

Ja, slik ser det ut her i dag. Blitt ett koselig lite krypinn.
Slik så det ut for litt over en uke siden:
Jeg liker så godt å dekorere, og får virkelig utfolde meg her nede.
Også tatt inn franske delikatesser, og har klart å tømme ett glass allerede.
Pasjonsfrukt & kokosnøttsyltetøy smaker himmelsk for en som liker smaken av kokos....
Ellers så har jeg lavendelhonning, "Milk Delight" som er ett smørepålegg med karamellsmak, rød pesto og soltørket tomat & basilikum tapenade.
Kjøkken og badsprayene fra House Docktor har også kommet inn igjen, -og går ut like fort.... ;)
Også fått inn igjen flere quilter, men skal du ha lilla eller gammelrosa må du være frempå....
I kurven under Maileg-familien ligger det endel puter. Kassen er svært lett å dra frem. Har noen få av disse kleskurvene nå, men bare en stor og en liten for salg.
Sinkus og diverse pynt.
Kjempefine bunter med snøbær passer meg bra nå, siden jeg ikke har det i hagen.


Litt julestemning i dette hjørnet da. God jul-settene har jeg i rødt og i hvitt, og prisen er 225,- (pr sett)
Lysekronen koster 998,-

 Noen julegavetips, kanskje?
Selv ønsker jeg meg nytt strykejern, men denne rammen liker jeg også godt.
Har klistret opp noen veggord i kveld, men fikk ikke tatt bildet for batteriet i kameraet måtte lades.

32 comments:

  1. Wow, for en jobb du har gjort!!
    Det ble utrolig koselig der :)

    ReplyDelete
  2. Du og alle venninnene dine har vært super megaeffektiv med butikkflyttingen! Synes denne butikken ble mye finere og alle varene dine kom mye bedre frem på bilder for oss som bare beundrer ditt arbeid ;)

    Ha en fin kveld videre med den dårlige filmen!

    - Alexander :)

    ReplyDelete
  3. Heia berta.

    Godt å høre at det gikk bra på åpningsdagen da. ;o))) Du har jo fått så mye fint i butikken din nå.

    Klem Simone :o)

    ReplyDelete
  4. Nydelig butikk!! Og masse nydelige ting, hadde lyst på masse der inne... Så synd jeg er så langt unna.
    Klem J.

    ReplyDelete
  5. Gratulerer Nina !! Du har gjort en kjempejobb, å så mye fint som du har :))

    ReplyDelete
  6. Her har det virkelig gått unna,ser jeg. Blitt riktig flott!:)

    Ønsker deg og dine en herlig helg!:)

    ReplyDelete
  7. Åh, for en butikk!!! Så kjempebra ut! Skulle gjerne tatt turen!
    Det så ut som et lite Paradis, ja;)
    Masse lykke til!

    ReplyDelete
  8. Noe sier meg at jeg hadde blitt fattig vist du hadde bodd i nærheten :D
    Masse masse fint! Dere har vært super flinke.

    Good helg til deg å dine.

    ReplyDelete
  9. Såå masse fint du har :O) Den nye butikken er blitt veldig bra, også på så kort tid! Flinka :)

    ReplyDelete
  10. Den nye butikken din har blitt utrolig flott.....en drømmeoase for oss interiørinteresserte :-)
    Ha en flott fredag :-)

    Hilsen Rita

    ReplyDelete
  11. Sikler på alt det fine du har....så godt utvalg på så liten plass!!!!! Gjev det var bare å stikke innom deg,men det kreves nok noe planlegging og en fridag i så fall!men en vakker dag ... :)))))))
    Jeg må bare si at Gubben min bare ser gamle krigsfilmer....så snakke seg om kjedelige ilmer!!!!!ZZZZzzzzzovner alltid i sofaen når han starter på det scenarioet :)))
    Lykke til videre...ser lovandes ut dette Nina :))))
    toveklem:)

    ReplyDelete
  12. Enormt mye fint du har! Hadde jeg hatt masse penger, kunne jeg fint lagt inn en bestilling på det meste, helt etter min smak.
    Sikkert deilig å bli ferdig med flyttingen, og få litt bedre plass :)

    ReplyDelete
  13. Bøyer meg i støvet, Nina. :-)

    ReplyDelete
  14. Du har virkelig stått på Nina! Butikken ble helt nydelig!:) Gratulerer så masse!
    Klem T.

    ReplyDelete
  15. Oh, her var det mye spennendes å legge øynene på! Merker at det klør i fingrene mine til å jobbe med slik dekorering. ;)
    Ønsker deg en fin helg.

    Klem Madelén

    ReplyDelete
  16. Så flott det ble! Du har virkelig gjort en kjempejobb, altså:) Og så så mange herlige ting du har i butikken din da:)
    God helg!
    Klem, Randi

    ReplyDelete
  17. WOW! Superwoman;)

    ReplyDelete
  18. Så fint du har fått det til!! Spørs om jeg ikke må besøke min gode venninne som bor på Skåla igjen for så å komme til deg en tur:)

    ReplyDelete
  19. Så utrolig flott deet blir! Gratulerer!!! Elsker de vindusfrisene og lampa... :)

    Ei venninne av meg holder på å lage butikk her på Melhus om dagen. Hun har åpning på mandag, så jeg skal hjlpe henne litt i helga! Det blir spennende! Skal se om jeg får lagt ut noen bilder etter hvert!

    Lykke til med butikk! Jeg synes du er kjempetøff!!!

    ReplyDelete
  20. Heisann.
    En riktig koselig butikk du har fått til.....og masse fine varer. Nå håper jeg julehandelen går bra hos deg,..og hos meg.

    Ha en fin fin helg:))

    ReplyDelete
  21. Gubban deisi for en koselig butikk du har fått, og så utrolig flinke dere har vært på så kort tid! Skulle veldig gjerne tatt en tur, men av en eller annen mystisk grunn er alle koselige butikker milevis fra der jeg bor.
    Godt at bloggen alltid er tilgjengelig, og inspirert blir jeg virkelig! :)

    ReplyDelete
  22. Tar av meg hatten - bøyer meg i støvet som ruller rundt på gulvet her - super fint, Nina!!! Vedlig hyggelig å titte inn til deg, og så gøy å følge alt du får til!!!
    Hilde

    ReplyDelete
  23. Kunne virkelig ha tenkt meg et par vattepper. Har du de i helt hvite også?
    hvor mye koster den madonnaen?

    ReplyDelete
  24. Såååå flott du har fått det! Det er ikke størrelsen det kommer an på ihvertfall;)

    Så lurte jeg på noe... Den bordlampa på det øverste bildet, hva koster den? Og har du den som vegglampe også? Pris?

    ReplyDelete
  25. Hei! Dette var en vakker butikk med mange herlige ting ,skulle gjerne vært der og sett.Hilsen Sofie

    ReplyDelete
  26. Heisan! Må si du virkelig har fått det flott, og spesielt med tanke på så kort tid du har brukt.

    Uansett, jeg lurte på om du har noe samarbeid idag med designere og produsenter av veggfolie / wallstickers?

    Våre grafikere og typografer har mulighet til å lage hva det måtte være og evt egne eksklusive serier om ønskelig. Om det er interessant å diskutere nærmere tar vi gjerne kontakt :)

    Ha en videre flott helg!

    ReplyDelete
  27. Butikken din har blitt kjempefin! For en utrolig jobb!

    Her hos oss blir nok helgen brukt til å komme i orden på de tre rommene vi holder på å bytte om på. Min datter har nå sovet en natt i sitt "nye rom". Rommet ble lyst og lekkert.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Bente

    ReplyDelete
  28. Hei!
    Syns bloggen din er helt fantastisk :-) Som takk for god service da jeg bestilte varer hos deg ligger det en award inne på bloggen min til deg :-)
    Fortsatt god helg!
    Hilsen Rita

    ReplyDelete
  29. Hei,flott blogg du har og gratulerer med større butikk,ser koselig ut,med masse fint.
    Du er såå flink!
    Lykke til med butikken og takk for gode tips.Jeg endte opp med blank maling på listene i gangen noe som ble kjempebra.
    Ha ei fin helg!

    ReplyDelete
  30. Gratulerer med flott butikklokale :-) Det ble kjempebra.

    ReplyDelete
  31. Et lite spm.
    Kan ikke du legge ut link til et kart for og finne frem til butikken din...

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)