Wednesday, March 3, 2010

Nina jobber hardt om dagen, familie og butikk prioriteres foran blogg. Ett par bilder kan jeg poste da, selv om de ikke er av den spennede typen.

Jeg har ett veldig slitent og mindre pent bad som også fungerer som vaskerom for familien på 6. Dette krever endel orden....

Lillebror har fått sin egen hylle, -den eldste jeg har, faktisk. Ikke særlig pen, men den er litt spesiell alikevel.
Jeg reddet den fra ett hus som skulle rives for 22-24 år siden. Stefaren min laget en ny hylleplate til den, og jeg har malt den x antall ganger. Først var den vel ganske knall rosa, lys rosa-lilla, senere blek gul, og nå hvit. Mulig det var ett par andre farger i mellom der, men det er glemt....

Toppen på hyllen er egentlig den peneste delen, men den vises ikke her da....

I sommer da jeg hang den opp, byttet jeg ut krokene med sånne gamle (vet ikke helt hva de heter) av streng, også reddet fra ett rivningsklart hus.

Her er Leons kluter, bleier og pysj lett tilgjengelig på stellebordet som også er vaskemaskin.
Ett lite glass med duftebjørner har også fått plass på badet. Jeg blir nemlig sprø uten litt pynt...
Min herlig, lille kosegutt elsker å rulle på gulvet foran vedovnen på stua, helst da med minst mulig klær.
7 måneder har han blitt nå.
Lover å komme sterkere tilbake senere. I kveld er familien trøtt, og jeg gleder meg til å finne senga.
Mange pakker er ute og reiser nå. Noen drar herfra, men nye ankommer Paradiset snart. Green Gate og Lisbeth Dahl er på vei, mens kopper og brødbokser++ forlater Danmark i løpet av uken.
Ellers rekker jeg nesten ikke å "legge" nok egg, og prøver å komme ajour med hybelkanin-jakt.
Livet er innholdsrikt og trivelig, og det eneste som ikke går fort er snøsmeltingen!

10 comments:

  1. Koseleg innlegg, rett og slett!

    ReplyDelete
  2. Hallo du.

    Her smelter snøen som bare det om dagen skal jeg si deg. ;o) Å det er jaggu deilig. ;o))

    Bestillinga fra meg kommer snart altså berta, men har tusen ting å holde på meg selv så ting tar litt tid.

    Nattaklem fra meg ;o)

    ReplyDelete
  3. Til og med av kluter og bleier,klarer du å få til noe fint.Du haren unik evne til å få frem noe vakkert av alt.

    ReplyDelete
  4. Kjempestilig den hyllen :o)) Og et herlig innlegg...

    Ønsker dej og dine en flott uke videre..

    Klem fra mej...

    ReplyDelete
  5. Hei Nina!
    Ja, du høres travel ut, og hadde vel trengt en liten ferie, tenker jeg! Men det må være moro å starte sitt eget! Hyllen likner en jeg hadde en gang - er den litt jugend? Søte kluter til Leon da, og så er jo han søte da! :-)

    Ønsker dere en fin vårdag!

    Klem Cathrine :-)

    ReplyDelete
  6. Åh, for en koselig og inspirerende blogg du har! Jeg blir så glad av den! Gleder meg til å ta en tur innom butikken din en dag..
    Ha en fin dag Nina!

    ReplyDelete
  7. Enig med Heidi. Koselig innlegg:)
    Koselig hylle på badet. Greit å ha ting lett tilgjengelig ja:)

    ReplyDelete
  8. Hei Nina !! Høres ut som om du har en travel og hektisk, men utrolig innholdrik og givende hverdag !! Så stor å fin minstemann har blitt, koselig hylle med tingene hans.

    Ja vi får drømme om våren og varmere dager,her har det kommet litt mere snø idag, bare for å understreke at det er full vinter enda !! Vet ikke når det pleier å våres hos dere, men her blir det nok ikke før slutten av april tenker jeg ;)
    Her gleder jeg meg til noen dagen med lønna arbeid, kan nesten si at jeg er freelance blomsterdekoratør ;) for tiden.. Gleder meg mye til å ha noen arbeidsdager i en levende og pulserende butikk !!

    Ha en fin kveld Nina !!

    klem fra nord :)

    ReplyDelete
  9. Å så søt hylle, og så koselig det så ut!! Likte knaggene veldig godt!
    Har ei lita tulle på 6 nd som også liker veldig godt å rulle rundt - med minst mulig klær! det er deilig nå i denne vår-sola!
    Koselig innlegg:-)!

    ReplyDelete
  10. Tusen takk for såpen og kjempegod service.
    Eggene er bare helt nydelig.
    Det luktet vanilje på vaktrommet når jeg kom på jobb.
    Alle hadde vært nysgjerrig på hva som var i posen fra deg. De trodde jeg hadde vært på party:))
    Flere som skulle inn på bloggen din og se varene dine. Virker som at alle kjenner deg:))

    Koselig innlegg Nina.
    Nok en gang tusen takk:))
    Ha en fin helg
    Klem Synnøve

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)