Monday, March 15, 2010

Litt fra stua....

Avslutter en hektisk dag med ett lite blogginnlegg.
Å starte morgenen med å måke frem bilen for å dra på møte i Molde er ikke det aller morsomste jeg vet, men alle tre møtene i dag gikk heldigvis bedre enn forventet. Man har liksom delte følelser for foreldremøter når en vet at de har arvet begge foreldrenes temperament og stahet.
Vet at en kan nå langt her i livet med disse egenskapene, men det blir noen blåveiser og plaster-pakker på veien....
Fikk også postet 4 pakker til blogge-venner i dag, og en femte med mine hjemmelagede egg, står klar for sending. Fint å ikke få vareleveranser på en dag som dette, men frykter at minst to kolli kommer samtidlig denne uken, noe som blir litt vel mye kaos og rot for mannen med tellekantene. Heldisvis får jeg god hjelp fra jentene når maileg kaninene kommer da. Garantert!
Hvor jeg derimot skal ha alle hageskulpturene og urnene mine hen i arktiske strøket, vet jeg ikke! Lagt ned sikker 40 cm de siste dagene.
Mars??

Ny lampe har det blitt på meg da.
Ønsket meg denne lenge! Trodde jeg fikk en før jul, men måtte selge den til en venninne som bare MÅTTE ha en julegave! ;)
Sånn er det å drive butikk i eget hjem! ;) Rekker ikke å sette ting på plass, før de fyker ut igjen!
Fant ikke akkurat den ultimate plassen for denne skjønne rosa emaljekanna da, men...
Derfor knipset jeg ett bilde av den, kanskje flere legger merke til den når de kommer på besøk! Rosa emaljekrus ventes også, men de var visst litt forsinket.
I morgen håper jeg på en roligere dag. Mannen i huset er ikke i form, så det spøker for skogsarbeidet i morgen. Er ikke den enkleste saken å stå med en 6 kilos motorsag ute i skogen når formen er dårlig...
En ting er i allefall sikkert! Trærne venter nok der de står de! ;)
Natta! :)

7 comments:

  1. Hei hei...

    Du er nå så flenk. ;o))

    Jeg sitter her sur og gretten, ble blakk nå ja(igjen) hehe..... :o((
    Så nå gidder jeg verken blogge eller gjøre noe fornuftig.

    God kveld!

    ReplyDelete
  2. Eg liker bloggen din :) Legg meg til som følger ;)
    Klem

    ReplyDelete
  3. Herlige flotte bilder… Elsker den lampen, den er bare superlekker! Du har sikkert skrevet det før en plass, men hvilke merke er det, pris og… tar du den inn igjen senere? Supersøt den rosa emaljekannen også da ;o) Ønsker deg en flott dag i morgen og en riktig god natt… Klem fra Mette

    ReplyDelete
  4. flotte bilder og så flink å arbeidsom du er :)

    ReplyDelete
  5. Nydelig lampe:D Jeg vil ha!! hehe

    Hvor kommer den fra?

    Silje

    ReplyDelete
  6. Så nydelige detaljer du viser! Mye kos og inspirasjon hos deg!
    Ha en nydelig dag!
    klem fra Solveig

    ReplyDelete
  7. Nydelige bilder, Nina! Du har så mye vakker i butikken din!

    Ønsker deg en deilig tirsdag ettermiddag!

    Klem fra
    Anette Willemine

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)