Tuesday, February 23, 2010

Lurer på hva morgendagen vil bringe.....

Legger ut noen bilder fra kjøkkenet i kveld.
Tok de i går, for i dag har jeg ikke rukket å knipse noe.

Ordene blir fattige, for man har jobbet temmelig mye i dag, samt vært på bursdag til fadderungen, så trøttheten siger på. Det er koselig med bursdager, men slitsomt å reise fra A til B med baby, bag og bilstol og 10 minusgrader. Pluggen begynner jo å bli tung nå, og jeg må innrømme at musklene mine er dårlig trente for tiden.

Jeg skal gå og legge meg straks, for jeg må lade opp til i morgen.
Morgendagen kan nemlig få to utfall. Ett er at det både kommer en palle med varer og en haug hylleknekter som skal få nye hjem, og kanskje også kommer det spennende besøk om kvelden, slik at huset bør være presentabelt. Det andre muligheten er at varene står fast en en snøfonn på Dovre, og Christina ikke har fått barnevakt så hun ikke kan komme.

Uansett kommer Marita, og jeg må servere noe godt å spise.
Var innom butikken i sta for å poste to pakker, men klarte ikke å samle tankene til å komme på noe fristende å lage til mat.
Derfor tror jeg det er like greit å legge seg til opplading! ;)
Ett lite tips til dere som misliker like mye som meg å stryke duker/klær er å bruke dette strykevannet med lavendelduft! Jeg har kjøpt mitt hos Christina i Låvebutikken, men har forelsket meg sånn i det selv, at jeg har bestilt det inn til butikken. Lavendelsåpen har jeg allerede her, men selger ikke min gamle, antikke & sprukne såpekopp! ;)

Hånduken min har mamma strikket, og jeg har to til i butikken om noen er like dårlige som meg til å strikke. (ingen er like da, men alle har blomst til pynt)


9 comments:

  1. Heia.

    Det blir nok kos i morgen uansett skal du se, men seff det blir nok litt trist uten meg der da. ;o) hehe

    Jeg skal ha lavendel strykevann osv, har aldri prøvd Durance, men vil! ;o)

    Lykke masse til i morgen, det blir nok bra bert. ;o)

    Klem klem

    ReplyDelete
  2. Nydelige bilder:)
    Den kopphåndduken var lekker!Flink hun er! Håper du har laddet deg fint opp til dagens gjøremål. Ha en fin dag.
    Klem J.

    ReplyDelete
  3. Jeg tror og håper dagen blir fin for deg...Det koppehåndduken var kjempe lekkert, dårlig med sying her ja..Klems

    ReplyDelete
  4. Så flotte bilder :o) Krysser fingrene for at dagen blir som du håper jeg da!!

    Ha en fin dag uansett :)

    ReplyDelete
  5. hei på deg,håper overskuddet er litt bedre for deg idag ;))
    Kjenner meg så igjen på innlegget ditt..driver jo butikk selv og tror det blir litt mye for oss noen ganger...medaljens bakside...
    Sånn som om fredag,gledet meg slik skulle på besøk den kvelden,sånn skikkelig jente kveld...men hva skjer kl 15oo kommer det 5 paller,altså jeg hadde mest lyst til å begynne å grine..sukk det var den kvelden..
    Men men så gir jo butikken meg så mye glede også,min egen herre og er blitt mye mer selvstendig;))
    He he dette var noe tanker fra meg;))
    god uke til deg ;))

    ReplyDelete
  6. Hei
    Du får sikkert en koselig dag.
    Alt ordner seg for snille piker vet du:)))))))
    Når kommer jenta di oppover med egg og blad? Venter i spenning på eggene og bladet.
    Ha en fin dag.
    Klem

    ReplyDelete
  7. første besøk på bloggen din! Her var det fint!

    Forstår godt hva du mener med hektisk å dra rundt med barn - en svipptur får en helt annen betydning!

    Shopping og gjøremål uten barn - er undervudert! :)

    Ha en god kveld i loppekassen! Godt å lade opp litt når man kan! Masse fin inspirasjon her så jeg blir værende å lese litt jeg :)

    ReplyDelete
  8. hei hei!
    Ja alt blir tyngre når det er så kaldt i tillegg. Her sliter vi med 20 minus.. så det er bare å holde seg inne.
    For noen flotte bilder av kjøkkenet. Det var fint! :)

    ReplyDelete
  9. Jeg likste den gusjegrønne duken med sopp:) hvor kjøpte du den?

    plis svar på bloggen min :D

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)