Wednesday, December 30, 2009

Winter-wonderland

Da vi våknet i dag, hadde det virkelig blitt vinter!

Litt deilig at det som ikke er pent i hagen er dekket av denne hvite dynen, men jeg ser at den enda ikke beskjærte sandfanger-kummen vår, stikker opp enda, men jeg vil ikke ha mer snø -bare en usynlig kum!
Hagemøblene står ute denne vinteren. Grunnen er at uthuset er fullt av bordkledning, og kjelleren full av kasser med varer. De skal uansett pusses ned og males på nytt i sommer, så det er ikke så nøye.

Bilder fra gangen....
Hvor jeg har satt bokstavene med navnet til sønnen vår.
Leon Alexander er en herlig sjarmør på 5 måneder nå.
Men det var storesøster på 6 som kunne fortelle at jul på fransk er Leon baklengs, etter at hun leste det på en lysestake på stua.
Så jeg byttet litt om på bokstavene nå i julen.

Mens Leon prøver å bytte om pynten på treet!Minner om julesalget i butikken, halv pris på alle julevarene i butikken....
:) Åpent i morgen fra 12-14.00

16 comments:

  1. Herlige bilder :))

    Vil få ønske deg og dine et riktig Godt Nytt År !!
    Jeg gleder meg til å følge deg videre :)
    Takk for et flott bloggår og tusen takk for alle de gode hilsenene du legger igjen hos meg . Jeg setter så utrolig stor pris på dem :)
    Nytt år og nye muligheter...
    Nyttårsklem fra Kari

    ReplyDelete
  2. Hmmm, tror ikke jeg rekker innom imorgen.. Har et kalkunprosjekt og ble plutselig flere gjester enn anntatt.. Men det ordner seg nok... Lurer veldig på prisene dine på de fantastisk søte Greengate-koppene... HÅper du ikke er helt nedsnødd, her går fresen jevnt og trutt.. Dere må ha en strålende nyttårsaften i Paradiset.. Godt nyttår..

    Klem Siv JAnne

    ReplyDelete
  3. Koselige bilder fra jula hjemme hos dere! Den samme barnestolen som Leon har, hadde også jeg da jeg var liten og nå står den bare og venter på kommende barnebarn.... :)) Takker for en inspirerende og innholdsrik blogg fra året som har gått og ønsker deg og dine i Paradiset et riktig godt nytt år!
    Hilsen Marianne

    ReplyDelete
  4. Hei Nina :o)
    Så flotte bilder fra gangen din, veldig lekkert!!! med mange flotte detaljer. Leon Alexander er bare aldeles nydelig, artig å se bilder av han :o) Ja, her oppe i nord har vi også fått masse snø igjen… litt uvant, da det sjelden er så mye ved kysten. Men utrolig flott da! Du har et utrolig inspirerende og flott hjem, veldig kjekt å følge bloggen din. Ønsker deg et godt nytt år, og så gleder jeg meg til å følge deg videre i 2010… Klem fra Mette

    ReplyDelete
  5. Hei berta.
    Så koselig du har det i gangen din nå da. Eller du har det jo alltid koselig du. ;o)
    Kan du ikke legge ut bilder av alt det juestæsjet du har på salg da? Må kjøpe noe av deg. ;o)
    Sender deg en pakkelapp til på mandag jeg.
    Et Godt Nytt år ønsker jeg deg og dine.
    Klem fra meg ;o)

    ReplyDelete
  6. Flotte bilder Nina, skulle igjen ønske at jeg bodde nærmere Paradiset for å gjøre et kupp i butikken din.
    Vil til slutt takke for det gamle året - du sprer slik inspirasjon, interiørglede og gode refleksjoner over hverdagen!! Jeg setter så utrolig pris på deg!
    Godt nytt år
    Helen i Grong

    ReplyDelete
  7. For en skjønning Nina!

    Godt nyttår ønskes deg og dine.

    Klem fra Emma Sofie og meg.

    ReplyDelete
  8. :)
    Herlig liten fyr!
    Man skulle visst hva som rørte seg inni hodene på de - et stort tre kommer inn i stua, og med alle disse rare greiene på :):):)
    Ha en flott nyttårskveld i Paradiset, med ønske om et Godt Nytt År!
    Mumseklem fra Vibece

    ReplyDelete
  9. Godt nytt år til deg som førte meg inn i denne bloggverden med interiør og den slags!

    ReplyDelete
  10. Nå er det litt synd at du ikke har nettbutikk... :)

    Godt nytt år i Paradis

    ReplyDelete
  11. ønsker deg godt nytt år, så gleder jeg meg til å følge deg i 2010. En utrolig fin blogg du har som alltid er gøy å lese.

    ReplyDelete
  12. Titter innom for å ønske deg et godt nytt år =)

    ReplyDelete
  13. En skikkelig hjerteknuser gutten din, Nina :)
    Eg ønsker deg ett riktig godt nytt år :)

    ReplyDelete
  14. God nytt år, Nina!!! Så skjønn han er og så smart den jenta di er,-tidlig interiørøyne på henne:-) Klem, MArianne

    ReplyDelete
  15. Godt nytt år til deg og dine! Gleder meg til å følge deg videre inn i 2010...

    Klemmer i fleng!

    ReplyDelete
  16. Hei! Ramlet innom bloggen din jeg.....for en utrolig flott blogg og FOR et fantastisk hus!! Passer godt til navnet Paradiset!!! Flott liten pode også...har selv en liten en på 5 1/2 mnd!!! Det er sånn en hærlig alder!!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)