Saturday, December 12, 2009

Lørdagsbilder!

Har tatt endel bilder i dag, men rakk da selvfølgelig ikke så mange før dagslyset forsvant, så fargene her er noe forskjellige...

Juledekorasjoner på 1-2-3....


Burde vel laget GOD JUL- bokstaver til peishyllen min, egentlig....
Disse står i gange akkurat nå. Stæsjet er satt sammen i så stor fart at duken uteble.
Saken er også at jeg har faktisk ikke mange duker. I allefall ikke fine....
Har laget noen flere kremmerhus i dag, men aner ikke om noen vil ha noe sånt.

Hengte de bare opp her, i påvente av nye ideer....
Minner forresten om førjulsgavene jeg deler ut i morgen, altså søndag.
Jeg trekker gevinstene utpå senkvelden, og om du ikke har meldt deg på enda, kan du gjøre det her. Gavene er ting fra butikken, og jeg blir glad om du skriver hvem din favorittleverandør er av feks Lisbeth Dahl, Jeanne d'Arc og Mathilde M.
Du trenger selvsagt ikke ha egen blogg for å bli med, bare skriv ett navn/kallenavn så får du kontakte meg pr mail om du vinner!

Får en travel dag i morgen, for jeg skal ha søndagsåpent i butikken for siste gang før jul (kl 13-17.00) og tvillingene kommer visst hjem 5 timer tidligere enn tidligere avtalt, så det blir omstokking på endel planer. Jeg har nemlig lovet å vaske ned rommet deres til de kom hjem, så jeg må vel opp i rett tid i morgen også da. Gleder meg til å se ansiktene deres når de får se at jeg har pyntet rommet deres til jul! (om jeg rekker det da!)
Ønsker alle en flott tredje søndag i advent!
Klem fra Nina.

4 comments:

  1. Så fine kremmerhus da. Driver å lager sånne nå vi også. Er på juleverkste,det er så koselig. ;o)
    Så du meld mi på fb? Skal bestille noe av deg veit du. ;o)
    Klem Simone

    ReplyDelete
  2. Lykke til med alle dine planer for dagen.
    Kremmerhusene er kjempesøte, klart noen vil ha dem!

    Klem fra lykkeliten

    ReplyDelete
  3. Koselige stemningbilder Nina !! takk for koselig hilsen, om jeg hadde hatt andre vinduer på kjøkkenet hadde jeg også valgt skikkelig slagbenk, men siden de går så lavt ned gikk vi for den typen benk ;)
    Veldig godt å få stuet unna sånne ting som ikke er i bruk hver dag, men som likevel må være i nærheten !!

    Heldig er du som har en sånn snekkermann boende sammen med deg. Jeg er helt sikker på at dere to greie å utforme og snekkre sammen en slagbenk !!
    Hadde sikkert vært kjempefint å fått bygget på helt egne mål, slik at den passet perfekt !!

    Ha en fin tredjesøndag i advent !!
    Klem fra maren.

    ReplyDelete
  4. Det er en sann glede å besøke bloggen din og se alt det vakre.
    Kremmerhusene var kjempeflotte!
    Ha en riktig fin søndag!!!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)