Monday, December 7, 2009

Har du støv på hjernen??

Jeg har egentlig støv over alt, bortsett fra på hjernen. Men av og til tar jeg skikkelige skippertak og vasker. Selvsagt må alt nipset bort, og må reorganiseres etterpå. På en eller annen forundelig måte blir nesten alt akkurat slik det var før jeg vasket, og jeg aner ikke hvorfor.

På tv-benken ble det heldigvis litt forandring i dag, siden jeg og Maria (tvilling på 6) har kjøpt oss nye hester. Hun brukte noe av tann-pengene sine, og med litt støtte fra mamma kjøpte hun den minste hesten her. Jeg brukte restene av ett gavekort og fikk med den største gampen hjem.

Rammen og bildet ble hentet inn fra butikken min for å få litt glamour over julen.

Men ikke alt er like heldig ved første forsøk, så jule-peisen min skal få en re-juling om en stund, for dette ble ikke bra.
Krukkene til hyasintene som passet så flott inn i mine hvite vinduskarmer på kjøkkenet, ble helt feil her. De går omtrent i ett med veggen, og er altfor moderne!
I tillegg etterlyser jeg mer typisk jul, for telysestakene med stjerner, forsvinner i mengden.
Nei, selv om jeg henger opp ungenes julestrømper (som jeg enda ikke har sydd, er dette altfor kjedelig (for å være jul!);)

Pyntet litt mer i vinduene mine i dag, og disse hjertene fikk en lyngfarget blonde i tillegg. Ble liksom litt mer med de da...
Dette er de siste putene jeg har fått inn fra Mathilde M, som jeg syns passer fin inn i julehjemmet mitt. Butikk-gulvet egner seg fint som utstillingsplass, for det er nyvasket! ;)
Har noen flere rammer også, samt litt annen stæsj i butikken.
Liten fil de fer-kurv til kr 57,- og vase til kr 79,-
Søte gavepakniger til de som har alt, med vaskeklut, to lukteengler og parfymerefill til englene.
Speilfatet er dessuten en favoritt....
Ett flyfoto av øverste hylle. Elsker forresten kontrasten mellom de moderne spottene og det helt tydelig, gamle panelet!
Har mange planer for morgendagen, men jeg får se hva jeg rekker, for jeg skal også steke opp kjøttkaker av 5 pakker kjøttdeig! ;) Orker ikke alt det griset for bare en middag, og man har da en stor familie....

Miss Mette har forresten en giveaway i sin superfine blogg akkurat nå, så stikk innom her, og meld deg på! :)

Som virkelig burde ha en rehabilitering på utformingen av bloggen sin! Hmmmm

Tips til hvordan en lager fint blogghode, tas imot med takk!

7 comments:

  1. Fiiiine hester,
    vi elsker hester i
    denne familien...!
    god natta klem

    ReplyDelete
  2. Så fin blogg du har:) Nydelige hester! Blogghode kan du lage i photofilter eller annet redigeringsprogram. Photofilter er helt gratis, og veldig enkelt:)

    ReplyDelete
  3. Nina du Nina. Du har fått inn myyye fint!
    Jeg så en råfin brødboks. Har du den enda? Og hvor mye koster den evt?
    Den var hvit. I samme som tea serien eller noe... :)
    Svigerinnen min bor i Molde, så hun kunne ha kommet til deg kanskje.

    Klem Anine

    ReplyDelete
  4. NEI ikke støv på hjernen her nei,men det er jo kjempegodt når julevasken blir tatt,blir tatt skriver jeg for her i huset er det vaskehjelpen som tar den og godt er det!!
    He he he..
    Ønsker deg en flott uke .
    Klæm Linda

    ReplyDelete
  5. Så mye fint du har i butikken din. Navnet på den var også veldig fint.
    Det er første gang jeg er inne på bloggen din og det blir nok ikke den siste! Lykke til med julesalget.

    Anita :-)

    ReplyDelete
  6. Følger bloggen din jevnlig, og blir veldig inspirert:)

    Lurer på hva lysestakene med blonde og hjerte koster?
    Og om du har mulighet til å sende de, da jeg bor et stykke unna butikken din, desverre...

    ReplyDelete
  7. Hei, anonym!
    Prisen på lysestakene med hjerte og blond er 198,-
    Ellers vil jeg anbefale å melde seg inn i Facebook-gruppen for Paradiset Hage & Interiør, for der er det både flere bilder, og flere priser.
    Du skjønner at enkelte leverandører misliker at vi publiserer prisene på nettet, og jeg kan faktisk miste retten å få selge de!

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)