Wednesday, December 9, 2009

Award og utfordring!

Denne nydelige awarden har Lene Christin laget og gitt til noen av sine blogge-venner. Jeg er en av de 7 priviligerte, og er kjempesmigret!

Tusen takk!!

Jeg har også fått en utfordring av Iren, og skrive diverse om meg selv!

Hatt en travel dag i dag, og fått to sorter i kakeboksen, mens den tredje ligger i kjøpeskapet og blir stiv;)
Fått god hjelp av jentene, og de to minste har til og med rørt sammen deigen. Jeg fikk kunder! ;)
I morgen er det by-dag, og Leon og jeg har ett par ærend mend jentene har lang-dag på skolen.
Butikken åpner jeg kl 17.00 og skal holde åpent til i 22-tiden. Kan bake mens jeg driver butikk, jeg!
Nye varer er bestilt (i natt! ;) ) og div. restordrer ventes, så det er en spennende tid i Paradiset.

Her er utfordringen!


3 ting jeg husker, som om det var i går:

Helt klart mine da de 4 barna mine poppet ut! Det er jo det aller mest fantastiske ett menneske kan oppleve!

Da jordmoren fortalte meg at det lå to babyer i magen min....

Mitt første møte med Andreas. Da han kom gående nedover baktrappen på Sting i Molde. Han var da så innmari høy!!! ;)


3 ting jeg misliker:

Løgner, fordommer og svik.

Og at ungene mine krangler!


3 ting jeg liker!

Pepsi (bare ha!), sol og respekt!


3 blogger jeg er innom daglig:

hmmm....

de 3 som står øverst på blogglisten min (dvs de siste som har postet ett innlegg)


3 sanger jeg hører på for tiden:

Enda en vanskelig spørsmål!

Det er noen sanger jeg liker på The Voice, men hva heter de?? (vi har nemlig så innviklet annlegg i stua at jeg får ikke til å sette på en cd selv....!)

I bilen hører jeg på "Liebe ist für alle da" av Rammstein! ;)


3 tv-programmer jeg følger med på:

Ingen! ;)

Ikke for øyeblikket i allefall, men Frustrerte Fruer har vært favoritten!


3 bloggevenner jeg vil sende denne utfordringen til er:





Klem fra en noe stressa Nina!

12 comments:

  1. Hehe så bra. ;o)

    Gratulerer med pris da. Koselig da.
    Klem fra meg.

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med award !
    Å jeg holdt på å dåne, når jeg leste at du hørte på Rammstein i bilen!! Hadde jeg aldri trodd :-)

    ReplyDelete
  3. GRATULEREMED AWARD....Ja du har en flott blogg så den er deg vel unt!!!

    Kos deg =)

    ReplyDelete
  4. Heisann! Awarder har jeg også fått, men har aldri tid til å sette meg ned med de! Men det blir en dag!!
    Takk for utfordringen Nina! Men jeg må utsette den litt da jeg nesten ikke har tid til pc for tiden!! Tiden flyver fra meg! Phu!! Skulle ønske jeg var nattmenneske, noe jeg ikke er! 23 er jeg ferdig for dagen! Sikkert alderen!!
    Hehe!
    Håper du og dine koser dere oppi alt julestresset!
    Klem og takk for utfordringen!!

    ReplyDelete
  5. Masse gratulerer med pris! Det fortjener du, er veldig begeistret over bloggen din og er innom den hver dag for å se om det er noe nytt og spennende! Ha en fortsatt herlig torsdag! Klem Ida Susanne

    ReplyDelete
  6. Jeg så bare ikke for meg deg, som en typisk Rammstein dame. Men jeg liker overraskelser, å spesielt sånne morsome :-)

    Har forresten billetter til konserten i februar ;-) Kan du ikke satse på at du har klart å få i han en flaske innen den tid da?
    Det er viktig å "prege" venneflokken litt med musikken. Du må passe deg for UP når du kjører med Rammstein på i bilen....gasspedalen går liksom litt av seg selv.

    ReplyDelete
  7. Jeg så bare ikke for meg deg, som en typisk Rammstein dame. Men jeg liker overraskelser, å spesielt sånne morsome :-)

    Har forresten billetter til konserten i februar ;-) Kan du ikke satse på at du har klart å få i han en flaske innen den tid da?
    Det er viktig å "prege" venneflokken litt med musikken. Du må passe deg for UP når du kjører med Rammstein på i bilen....gasspedalen går liksom litt av seg selv.

    ReplyDelete
  8. Har der så fint vær med varmegrader?. Her har vi , tja hva skal jeg si,regn og minusgrader, men fint på dagen allikevel:). Skjønner ikke helt at det kan både regne og være minus:(, ja, ja
    Ønsker deg og dine en flott adventtid. Liv Ingjerd

    ReplyDelete
  9. Gratulerer med award!
    Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min. Ja, Hemsen er over garasjen hjemme. Håper på storinnrykk i helgen.
    Her i huset er bare pepperkakene i boks, og jeg mangler fortsatt mange gaver. Tiden strekker ikke helt til i disse dager. Ønsker deg og dine en riktig god helg.
    Anita:-)

    ReplyDelete
  10. Hei. Koselig innlegg fra deg. Du er så effektiv. Gjikk bare å surra når Linnea var lita jeg, syntes aldri jeg rakk noe.
    Men sikkert greit med jobben i huset, da kan du jo innimellom rekke andre ting.
    Og så måtte jeg le litt da.... du legger`n i kjøleskapet så den skal bli stiv!!! Hmmm, det skal jeg også prøve.
    Ha en fin kveld.
    Klem Ann<3

    ReplyDelete
  11. Vel fortjent award;)GRATULERER:)
    Kjempe kjekt å lese utfordringa..
    Ønsker deg ei herlig helg i paradiset:)
    Klem frå Astrid:)

    ReplyDelete
  12. Gratulerer!
    Å så skjønne bilder av gutten din..
    Lykke til med sikringskapet da:)
    Klem

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)