Monday, December 14, 2009

And the winners are.....

Jeg har med god hjelp av samboeren trukket vinnerne av mine førjulspremier i kveld.

Premiene er ting fra butikken min, som jeg plukker ut med tanke om at det skal passe litt til mottakeren, og i disse juletider syns jeg at det passer fint med overraskelser!

Den første vinneren som ble trukket var en som hadde skrevet en kommentar under innlegget, og det var en gammel kjenning fra Hagegal, nemlig:

Red Hobbit!

Den neste var en av følgerne mine, og som da bor i samme fylket som meg, altså:

Hvit Perle!

Den siste var en som linket bloggen min, og da jeg åpnet hennes blogg var det første jeg fikk se adventstaken hennes, der fat og sinktall faktisk er kjøpt i butikken min!

Paa Landet!

Gratulerer alle tre!

Håper dere blir fornøyd med gavene jeg skal plukke ut til dere!

Klem fra Nina

8 comments:

  1. Heisann :)
    Da har jeg laget et innlegg om butikkbesøket hos deg i dag..
    Kjekt å stikke innom.. Det var mange som var innom bloggen min etter innlegget kom:) Ha en fin mandag..
    Siv Janne :)

    ReplyDelete
  2. Gratulerer til de heldige vinnerne. Hilsen en missunnelig bergenser ;o))

    ReplyDelete
  3. Gratulerer til alle vinnerne!!

    ReplyDelete
  4. Her var det jo rene paradiset!
    Hit kommer jeg igjen *)
    Lykke til med planene!! Og gratulerer til vinnerene!!!
    Ønsker deg en herlig start på uken og håper du får en nydelig dag!

    ReplyDelete
  5. Hei Nina:)
    Kor kjekt da,vart soo glad:)Gler meg til overaskelsen kjem:)

    TUSEN TAKK:))

    Ha en fin dag
    Klem Nina

    ReplyDelete
  6. Gratulerer så mye til de heldige vinnerne - dette blir nok en koselig førjulsgave :)
    Ha en flott dag!

    ReplyDelete
  7. Så fine ord i innlegget over, mange fine ord som er greie å ta med seg videre.

    Åå så gøy at jeg vant=) Gleder meg som en unge nå hihi.. Å jeg er så fornøyd med advends staken, fatet kan jeg bruke hele året å sånt liker vi ;)

    Juleklem fra meg.

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)