Friday, November 27, 2009

Endelig!!

Intensjonen var å legge seg tidlig i kveld, men ser at begrepet tidlig snart kan bikke andre veien....
Travelt for Nina denne uken, men nå kan jeg endelig vise frem resultatet!

Det er faktisk trolig hvor mye en kan få plass til på skarve 6 kvm!
Ikke engang god takhøyde kan jeg skryte på meg, selv om hovedetasjen på huset vårt har 265cm under taket! Dette er nok ett påbygg fra 50-tallet, og var vel egentlig en slags bod.

Det blir ett kort innlegg fra meg, fordi jeg har en lang dag i morgen. Må til byen en tur og kjøpe inn noe godt å drikke, samt noe enkelt å putte i munnen. I tillegg skal jeg kjøpe kassa-apperat, og krysse fingrene for at det ikke er for stort til den tenkte plassen.

Bankkort-terminale kommer ikke før ut neste uke, så her gjelder det å ha meg seg kontanter! ;)

Mange av varene har jeg vist før, men noen er nye, og jeg venter mer....
.
Nå må jeg bare ta kvelden, for de siste nettene har klokken blitt både 4 og 5 før jeg har fått hodet på puta.
.
Velkommen i morgen (fredag!)

27 comments:

  1. Gratulerer, Nina! Håper det kommer mange kunder med fulle pengebøker.

    ReplyDelete
  2. Hei Nina :o)
    Gratulere og lykket til med åpmingen av butikken. Så utrolig flott ut, og masse spennende varer. Blir også spennenden og følge deg videre. Klem fra Mette

    ReplyDelete
  3. Gratulerer og lukke til !! God helg ! Håper at du får travle dager som butikkeigar, men at julefreden likevel får senka seg i heimen din !!

    ReplyDelete
  4. Gratulerer:) Så lekkert det så ut, det må være moro. Jeg vil bare tipse deg da jeg jobber i et selvskap som har lansert www.plenti.no - norges første kjøpesenter på nett.(du finner oss på vg) Ta en titt på vårt konsept. Det er en super måte man kan komme seg på nett. (ville bare lufte ideen for deg)

    Ønsker deg en flott helg videre:)
    Lykke til:)

    K-J

    ReplyDelete
  5. Hei Nina !!!
    Endelig !!! ser ut til å bli en kjempekoselig liten krambod du har laget deg !!! Håper mange kommer på førjulshandel hos deg, med masse "cæsh" :)
    Masse lykkke til !!!
    Klem maren.

    ReplyDelete
  6. Lykke til med butikken, Ninamor. Skulle ønske jeg bodde litt nærmere...:-)

    ReplyDelete
  7. Så fint! Masse lykke til med starten. :)))

    ReplyDelete
  8. Gratulerer med flott butikk, og masse lykke til i kveld!
    Kos deg!
    Stor mumseklem fra meg :O)

    ReplyDelete
  9. Så fint det ble! Masse lykke til på åpningen i dag

    ReplyDelete
  10. Dette er jo blitt såå bra :))
    Masse lykke til Nina :)

    Klem,Kari

    ReplyDelete
  11. Gratulerer med ferdig butikk og lykke til med åpningen!
    Håper det kommer mange kjøpelystene kunder. Skulle gjerne vært der selv også, men det er litt for langt unna.
    En eller annen gang skal jeg nok komme innom, til sommeren så jeg kan kombinere med hagebesøk kanskje:)

    ReplyDelete
  12. Masse lykke til Nina!! Dette trengte dere i molde!
    Klem fra meg!

    ReplyDelete
  13. Nina, så utrolig fint det har blitt. Flink du har væert.
    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra meg.

    ReplyDelete
  14. Hei! Gratulerer med innflytting! Og masse lykke til! Det er nesten sånn at eg får lyst til å køyre frå Sunnfjord til Molde i dag, for butikken ser så utruleg koseleg ut. Dette er jo ei butikk med atmosfære, trur alle vil kose seg som kjem innom til deg (og ganske sikkert handle og...)Ha ein fin dag!

    ReplyDelete
  15. Ååååå,så herrlig!:) Gratulerer med åpnet butikk!!!Kjempelekkert ser det ut,regner med at du får masse kunder!6 kvm??Er det alt som trengs hihi..
    Tusen takk for svar ang spørsmålet mitt,jeg har et søskenbarn som er revisor,så jeg får god hjelp av henne,hvis det skulle bli aktuelt;)
    God helg Nina!*klæm*

    ReplyDelete
  16. Dette ser kjempe fint ut , gleder meg til å se det i virkeligheten !!!!

    Gratulerer så masse :-)

    ReplyDelete
  17. Åååå, så gøy, Nina.. Gratulerer masse masse og lykke til.. Det blir spennende..
    Klem Lene Christin

    ReplyDelete
  18. Grattis- så fint du har gjort det!
    Ha en fin første advent, klem Hege.

    ReplyDelete
  19. Hei på deg.
    Så utrolig mye fint du har fått inn da,å så fin butikken blei. ;o)
    Håper du får masse besøk og tilbakemeldinger i kveld. Dette blir spennende da. :o)
    Klem Simone

    ReplyDelete
  20. Gratulerer!
    Jeg bøyer meg i støvet for at du får alt dette til. Du er virkelig en en energibunt som inspirerer meg veldig. Blir litt flau når jeg tenker på hvor mange kreative timer jeg sover bort, men er man et sovedyr må man ha noen timer mer enn andre for ikke å bli gal tror jeg ,-)
    Uansett, nå er jeg våken og pausen i blogglandia er over- jeg skal vaske gulv!

    Stor klem fra lykkeliten

    ReplyDelete
  21. Herlig!
    Tar av meg hatten for deg altså.
    Lykke til med åpninga. Håper butikken renner full av folk og at salget går strykende =))

    ReplyDelete
  22. Gratulerer så mye med åpningen, du klarte det:).
    Håper du det blir en suksess for deg dette.
    HA en fin advent

    ReplyDelete
  23. Gratulerer med åpning av den lille, fine butikken din som ser utrolig spennende ut! Ønsker deg lykke til!

    ReplyDelete
  24. Gratulerer! Sikkert deilig å være ferdig med grovjobben, nå er det bare moroa igjen! ;-) Håper du fikk mange kunder i dag og at det fortsetter å strømme på...

    Ser utrolig koselig ut i "bua" di!

    ReplyDelete
  25. Så nydelig! Og for en drøm å få gjøre dette, - og ikke langt til jobben akkurat! :)

    Lykke til! Jeg skal dit en dag - det er sikkert.

    ReplyDelete
  26. Så nydelig butikken din har blitt! Heldige de som bor innen rekkevidde. Lykke til med åpningen! Det blir nok en suksess, mange julepresanger blir nok kjøpt hos deg :) Ha en deilig adventstid

    ReplyDelete
  27. DU og du så fin og lekker butikken din ser ut!!!
    Flink du er!
    Jeg ønsker virkelig at dette blir en butikk med mange besøkende, -det fortjener du
    Klem

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)