Friday, September 4, 2009

Velkommen på visning i vår ferieleilighet!

Dette er ferieleiligheten til foreldrene mine, som vi har disponert de siste årene. Med noe vemod skal nå denne selges, fordi mamma med sine ben må ha heis. Nå ligger leiligheten bare i andre etasje, men mammas ben har vært brukt på folk før, og egner seg ikke i trapper mer enn to trinn (hofteoperert & sånn)
Leiligheten ligger i Oba, utenfor Alanya sentrum, og ble totalrenovert for mine foreldre i 2005. Den ligger ikke langt fra stranden, så vi bruker vel bare 5 minutter ned dit....
Den kjente utsikten mot borgen i Alanya.
Mamma er som meg veldig glad i vakre detaljer, og takene i leiligheten ser slik ut:
Dette er ekte stukkatur, ikke sånn plastikk-skum som i mine lister her i Paradiset. Dessverre har våre kjære tyrker-venner vært omtenksom og montert sparepærer her, slik at vi skal få rimeligere strømregning!
Leiligheten er på 90 kvm og har i tillegg en balkong som strekker seg over to sider på, hele 30 kvm. (Mot sør-vest)

Jeg rakk ikke ta bilder av kjøkkenet før vi dro, og de jeg hadde på PC'n egnet seg litt lite i bloggen, for Nina som lager middag i BH og bikinitruse legger jeg ikke ut her! ;)
Her er det ene soverommet da, det andre er litt mindre.
I tillegg er det ett bad og ett toalettrom, altså to wc'er.... og aircondisjon i alle rom.

Taket på soverommet, og litt av skyvedørsgarderoben:
Hver mandag er det market i gata nedenfor leiligheten, ett yrende liv som er både fasinerende og svært økonomisk! Og kort vei å gå hjem med posene, om du vil handle mer....
(slik jeg og Marita måtte en gang da vi gikk ut for å kjøpe frokost og kom hjem med 5 par sko!)
I tillegg følger det med vaktservice som sjekker leiligheten jevnlig, og en kan også bli bringet/hentet på flyplassen av de samme folkene.
Skulle noen være intressert er det bare å ringe mamma, Grete på tlf 90865472, eller sende meg en mail....
Og om noen lurer på om vi er lei av Tyrkia, så er det feil! Mamma har funnet seg en ny leilighet med heis, 300 meter lenger ned! ;)
Prisen, forresten er på 450 000 Nkr.

Klem fra Nina med influensa.... (daff i dag)

10 comments:

  1. Åhhh...den som hadde hatt penger nå du!! Nydelig!!

    ReplyDelete
  2. Så nydelig stukkatur!!! Høres ut som en flott leilighet, lykke til! Og ikke minst god bedring!! Stakkars deg!!! Klem, Marianne

    ReplyDelete
  3. Blir nok ikkje ferieleilighet på meg, men du verden kor deilig den såg ut :)
    Ønsker deg god bedring og god helg Nina :)

    ReplyDelete
  4. Åh, den leiligheten skulle eg gjerne hatt! Hørtes og såg herlig ut!

    Lykke til med salg, og god bedring! :)

    ReplyDelete
  5. Så flott leilighet!! Håper dere får solgt den fort, ser veldig fristende ut i alle fall:-) God helg!

    Camilla:-)

    ReplyDelete
  6. Ah, skulla gjerne hatt den der, men siden hjemmet mitt er mindre enn den leiligheta der får jeg satse på å oppgradere her først :P

    ReplyDelete
  7. Åh tenk å ha hatt noe sånt da!!! Kjempeflott!!! Og kan tenke meg at dere har hatt mange fine ferier der!!

    ReplyDelete
  8. Flott leilighet, men jeg tror jeg får bruke penga til andre ting jeg.
    Når det gjelder L`n så har jeg fått tak i den men takker så mye for tilbudet Nina.
    PS: Skal du starte butikk eller misforstod jeg?

    ReplyDelete
  9. Kroatia er et flott ... jeg anbefaler :)

    ferieleilighet kroatia

    ReplyDelete

All the comments have to be approved by me!
(Spam will never get published!)